Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outlook 2010 probleem.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Outlook 2010 probleem.

    Al op t' internet gezocht en vind de oplossing niet.
    Sinds gisteren werkt er geen enkele hyperlink meer vanuit Outlook 2010.
    Os = Win 10
    Office = 2010 professional
    Browser = Edge

    Zelfs als ik Firefox als browser instel werken de hyperlinks niet.

    En ook nog, het icoontje van Adobe Acrobat X pro ziet er helemaal anders uit.
    Volgens mij is er iets loos met het register, maar wadde?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Outlook 2010 probleem.

    niemand niet?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Outlook 2010 probleem.

      Rechts klikken op de link en openen met. Er zal ergens eerder een link vast zitten en om het in orde terug te krijgen zou je beter buiten outlook ergens een link moeten kunnen met rechter muisknop aanklikken en met 'open met' deze proberen te openen en aanvinken 'altijd deze voorkeur'
      Ook met een pdf bestand het zelfde doen en daar dan Acrobat aanvinken.

      Comment


      • #4
        Re: Outlook 2010 probleem.

        Oorspronkelijk geplaatst door Felix69 Bekijk bericht
        Rechts klikken op de link en openen met. Er zal ergens eerder een link vast zitten en om het in orde terug te krijgen zou je beter buiten outlook ergens een link moeten kunnen met rechter muisknop aanklikken en met 'open met' deze proberen te openen en aanvinken 'altijd deze voorkeur'
        Ook met een pdf bestand het zelfde doen en daar dan Acrobat aanvinken.
        Helaas, ook dit lukt niet en een herstellen naar een eerder gemaakt herstelpunt helpt ook niks, hyperlinks openen niets in geen enkele browser.
        Dan maar een proberen op Office 2010 te herstellen, als dat kan tenminste.

        EDIT: Herstellen van Office helpt dus ook geen snars.
        Last edited by Red Falcon; 7 juli 2017, 13:14.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Outlook 2010 probleem.

          Pop up- instellingen ?
          Ik heb eens een probleem gehad met links die niet open wilden, en toen lag het aan de pop up-instellingen.

          Comment


          • #6
            Re: Outlook 2010 probleem.

            Deze link is dan wel voor Outlook 2003 naar zou toch ook vaar 2003 enig nut kunnen opbrengen.

            https://answers.microsoft.com/nl-nl/...2-024eebfafac7

            Comment


            • #7
              Re: Outlook 2010 probleem.

              Aan allen, bedankt voor het meedenken.
              Juist een mail binnen gekregen van Canon en de links werkten en ook die van mijn andere mails buiten een hyperlink van Ebay die blijkt niet goed te zijn.
              Waarschijnlijk blokkeerde deze email elke hyperlink in mijn andere mails?
              Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X