Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hier gaan we nóg maar eens.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hier gaan we nóg maar eens.



    Gelukkig rijden er nog niet veel elektrische wagens .
    En ze blijven ze toch maar promoten en "sponseren".

  • #2
    Re: Hier gaan we nóg maar eens.

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-winter.dhtml

    Gelukkig rijden er nog niet veel elektrische wagens .
    En ze blijven ze toch maar promoten en "sponseren".
    Prijsverhoging, nieuwe taks ?
    https://ggpics.be/

    Comment


    • #3
      Re: Hier gaan we nóg maar eens.

      HLN, enough said...

      Comment


      • #4
        Re: Hier gaan we nóg maar eens.

        Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
        HLN, enough said...
        Komt ook nog in de dikkenekkenkrant De Standaard hoor... maar binnen een week of zo, ze lopen altijd wat achter de feiten aan hé.

        PS Bestaat 'enough said" ook in het Nederlands ?
        Oeps sorry, we zitten hier op Belgium Digital... 't is waar ook, sorry.

        Comment


        • #5
          Re: Hier gaan we nóg maar eens.

          Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
          Komt ook nog in de dikkenekkenkrant De Standaard hoor... maar binnen een week of zo, ze lopen altijd wat achter de feiten aan hé.

          PS Bestaat 'enough said" ook in het Nederlands ?
          Oeps sorry, we zitten hier op Belgium Digital... 't is waar ook, sorry.
          Ach Djivan, je kan je er aan ergeren, of je aanpassen. Het engels heeft meer en meer invloed op onze taal en je zal het meer en meer horen. Je kan je proberen te verzetten, of het gewoon oppikken.

          En voor de rest: sensatie, dat is wat kranten tegenwoordig verkopen. En rampscenario's doen het nu eenmaal goed.
          Dit bericht is vorig jaar ook gepasseerd. Ik heb niets gemerkt, jij? En als het zo is, is het zo. Net zoals onze wegen ons aantal auto's niet meer aankunnen (maar we blijven met de auto rijden), zo zal het ook gaan met het electriciteitsnet. We gebruiken steeds meer energie. Wat wil je?

          En natuurlijk promoten ze 'groene' auto's. Wat moeten ze anders? De uitstoot van fijn stof is een probleem en er hangen serieuze boetes aan vast als ze het niet kunnen terug dringen. (buiten het effect op de gezondheid(szorg)).

          Dat is toch hoe het altijd al gegaan is. De ene oplossing creëert weer gewoon een ander probleem.

          En dat regeringen er dus eigenlijk niets van bakken? Oud nieuws. Heel de menselijke geschiedenis bewijst dat. Noem maar is een regering waar iedereen het goed had. Ook hier weer: je kan je er aan ergeren of gewoon u concentreren op wat je allemaal nog wel kan. Ondanks alle dure rekeningen, files en andere problemen kan ik nog eten wat ik wil, een aantal keer per jaar op vakantie, heb een energieverslindende pc, laptop en tablet enz. Ik tel liever mijn zegeningen dan elke keer weer de miserie-artikelen op te diepen. En als de energie af gelegd wordt, lees ik wel een boek bij kaarslicht. Electriciteit in huis bestaat nog maar een paar generaties en toch hebben we het daarvoor ook overleefd. Don't worry, be happy.

          En eigenlijk moest je blij zijn: geen electriciteit = geen internet, geen radio = geen engelse invloed. super toch

          Comment


          • #6
            Re: Hier gaan we nóg maar eens.

            Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...e-winter.dhtml

            Gelukkig rijden er nog niet veel elektrische wagens .
            En ze blijven ze toch maar promoten en "sponseren".
            Een tijd geleden las ik een onderzoek van de VUB Ivan.
            Daar kwam het er op neer dat als ze de EU voor 80% elektrisch willen laten rijden,
            ze 52 deftige kerncentrales zouden moeten bij plaatsen.
            En ons land is nog niet bij machte om er één nieuwe te plaatsen.....
            Misschien zijn brandstofcellen een te overwegen optie, valt wel op zijn pootjes,
            maar zolang of er olie en gas te pompen is zal er weinig gebeuren.
            Of toch, firma's die bankroet zullen gaan, ik vrees er echt voor dat de rijkdom zich
            volledig aan het verplaatsen is naar de andere kant van de wereld, of is het ooit anders geweest???

            Comment


            • #7
              Hier gaan we nóg maar eens.

              HLN is zoals het weerbericht ... variabel maar nooit juist.
              Of gelijk ze zeggen, gazettenpraat.
              De bron voor beiden is vaak de overheid.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Hier gaan we nóg maar eens.

                'Sorry' is even Vlaams , Nederlands als sj*t.
                Sorry, ik spreek enkel Nederlands klinkt echt absurd
                https://www.fotospotter.be
                Je suis content d’être heureux

                Comment


                • #9
                  Re: Hier gaan we nóg maar eens.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                  'Sorry' is even Vlaams , Nederlands als sj*t.
                  Sorry, ik spreek enkel Nederlands klinkt echt absurd
                  Proest, proest, proest x 100 .

                  Verliezen kan toch pijn doen hé .



                  Enough said vind ik daar niet in terug, maar misschien heb ik niet goed gekeken !?

                  En hoe is het met de tomaten, alles dik in orde met de koperdraden ?
                  Last edited by Guest17; 8 juli 2017, 22:29.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hier gaan we nóg maar eens.

                    Tomaten prima. Sorry is en blijft een Engelse term waar meer dan voldoende correcte Nederlande woorden voor bestaan. Maar, goed, je hebt gelijk. Hoe kan het anders.
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hier gaan we nóg maar eens.

                      Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
                      Tomaten prima. Sorry is en blijft een Engelse term waar meer dan voldoende correcte Nederlande woorden voor bestaan. Maar, goed, je hebt gelijk. Hoe kan het anders.
                      Het is niet altijd zo, maar met dat laatste ben ik het nu eens voor de volle 100 % eens met U zie .
                      Voor mij zal het alvast zo zijn, maar ook voor jou nog een fijne zondag gewenst .
                      Last edited by Guest17; 10 juli 2017, 09:31.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hier gaan we nóg maar eens.

                        HLN is zoals het weerbericht ... variabel maar nooit juist.
                        Of gelijk ze zeggen, gazettenpraat.
                        De bron voor beiden is vaak de overheid.
                        Of dit praat is weet ik zo maar niet.
                        Ik werk in een chemisch bedrijf dat heel veel elektriciteit verbruikt.

                        Vorig jaar is er maar één winterprikje geweest en op dat moment moesten we met de productie drastisch naar beneden op vraag van de elektriciteits leverancier.
                        En we waren niet de enige.
                        Andere bedrijven in de buurt moesten ook naar beneden met de productie.

                        Afgelopen week zijn er al weer testen gebeurd op vraag van Elia om een noodmodulatie uit te voeren.
                        Dus onmiddellijk de productie verlagen als zij dit vragen.

                        Dit doen ze niet zomaar.

                        mvg
                        nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                        Comment

                        Working...
                        X