Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Loch Leathan met zicht op Old Man Of Storr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Loch Leathan met zicht op Old Man Of Storr

    eens die "old man" van uit een andere hoek

    grote versie

    dank voor het kijken
    Last edited by bopatje; 6 juli 2017, 11:13.

  • #2
    Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

    Originele plaat van de old man, knap Patrick.
    nikon coolpix s9100

    Comment


    • #3
      Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

      Mooie diepte verkregen door de biezen mee te nemen. Mooi (kleur)moment ook met zon aan de voor-en achterkant.
      En nu stond deze bij paraat paraat om te plaatsen. (totaal ander licht) Ik ken deze plaats overigens als Loch Leathan. Zou het kleine lochje ervoor, misschien Loch Fada zijn ?
      Er bestaat overigens ook een Loch Fada aan de andere kant van Skye. (bij Talisker)
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

        Zeer mooi, heel helder, goeie compo, prachtige wolken, jammer dat de storr zo klein is
        Dit is idd loch leathan.
        er is ook een loch fada aan de Quiraing.
        Last edited by Stoffograaf; 6 juli 2017, 09:56.
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

          Oorspronkelijk geplaatst door Stoffograaf Bekijk bericht
          Zeer mooi, heel helder, goeie compo, prachtige wolken, jammer dat de storr zo klein is
          Dit is idd loch leathan.
          er is ook een loch fada aan de Quiraing.
          begrijp het niet goed ,als ik google op Loch Fada krijg ik deze lake met het eilandje te zien ,
          maar idd als ik via maps kijk zou het toch Loch Leathan zijn en fada ligt idd bij talisker bay ,ik ben blijkbaar niet de enige die het verkeerd ziet ,
          zal de naam aanpassen thanks
          Last edited by bopatje; 6 juli 2017, 11:12.

          Comment


          • #6
            Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

            Wat een diepte in deze opname, heel knap hoor met zeer mooi licht
            The Storr inderdaad wat klein want op deze versie viel het me eerst niet echt op, gelukkig staat er een grote versie bij

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

              dank voor het reageren

              Comment


              • #8
                Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

                Sterke wijdse compositie, maar het licht op grashalmen en de piek in de verte tillen het echt naar een hoger niveau. Heb je lang moeten wachten tot het licht precies goed viel?

                Comment


                • #9
                  Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

                  Mooie weidse en diepe compo met een interessante lucht.

                  En de locatie waar die compo naartoe leidt ligt net binnen het zonlicht; er werd op het juiste moment afgedrukt .

                  Mvg.,
                  Smets84.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
                    Sterke wijdse compositie, maar het licht op grashalmen en de piek in de verte tillen het echt naar een hoger niveau. Heb je lang moeten wachten tot het licht precies goed viel?
                    Tof dat dit je opvalt! Dat heeft zeker een 2 tal uur geduurd eer ik de foto kon nemen die ik wilde, ik begon al de moed op te geven, die grote wolk bleef maar op dezelfde plaats hangen en heel die flank bleef in de schaduw wat zeker niet mooi was, tot er opeens gaten begonnen in te vallen en het ganse boeltje in beweging kwam, ja men beseft soms niet goed hoeveel geduld je soms moet hebben eer alles op de juiste plaats valt 🙄 ,dank voor de fijne reactie 😉

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

                      Geduld zeker en vast beloond. Ge ziedt gie nen echten fototrekker !!!
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Loch Fada met zicht op Old Man Of Storr

                        Hele mooie dit met knap licht...Zeker het standpunt met wat meer groothoek is hier origineel te noemen...Nog niet gezien op deze manier eigenlijk..
                        Komt me bekend voor het wachten hoor, we hebben boven op de storr zeker 3 uur in de ijzige wind gestaan wachtend op beter licht...Maar nooit gekomen...
                        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                        MIJN WEBSITE

                        Comment

                        Working...
                        X