Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Forum-bug ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Forum-bug ?

    Het is de eerste keer niet.
    Meestal als ik met een tablet werk, maar nu ook gewoon op de laptop.

    Ik doe een REPLY in een topic; ( tweevingertyper, dus soms zit ik 10 minuten te typen )

    Ik druk op "verstuur",en ik krijg de melding "je bent niet ingelogd!"

    Kan niet volgens mij, want als je niet ingelogd bent kan je toch geen reply geven ?

    Enfin, ik kan niet meer "achteruit" om mijn tekst te vinden, en log ik in, dan is alles ook verloren.
    Al mijn typwerk voor niets.

    Doe ik iets fout, of typ ik gewoon te lang ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Forum-bug ?

    net even gecontroleerd.
    Je krijgt, als je niet bent ingelogd, wel de knop 'met citaat reageren', maar niet de gewone reply knop.
    Klikken op 'met citaat reageren' redirect naar het inlogscreen.

    Comment


    • #3
      Re: Forum-bug ?

      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
      net even gecontroleerd.
      Je krijgt, als je niet bent ingelogd, wel de knop 'met citaat reageren', maar niet de gewone reply knop.
      Klikken op 'met citaat reageren' redirect naar het inlogscreen.
      Dus moet ik toch altijd ingelogd zijn om te kunnen typen ?
      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
      Si non, on devient bonbon
      Et les gens nous mangent !"

      Comment


      • #4
        Re: Forum-bug ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
        Dus moet ik toch altijd ingelogd zijn om te kunnen typen ?
        yepyep

        Comment


        • #5
          Re: Forum-bug ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
          yepyep
          Awel, dan snap ik niet dat het systeem dan na 1à minuten typen zegt dat ik niet ben ingelogd....
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Forum-bug ?

            Je krijgt inderdaad maar een beperkte tijd om je bericht in te tikken - geen idee hoeveel dat is in minuten.
            Maar heb het zelf ook al regelmatig ervaren dat ik niet meer ingelogd blijk tegen dat het bericht klaar is.
            Een "trukje" om de termijn te verlengen is dat je tussentijds opslaat - dat gaat door <meer opties> en dan <voorbeeld van bericht>
            daarna kan je weer verder typen - op tijd herhalen
            Indien je toch te laat bent en de boodschap krijgt kan je uw tekst alsnog kopieren <ctrl-A> <ctrl-C> , opnieuw inloggen - en dan terug plakken <ctrl-V> - dan hoef je tenminste niet alles opnieuw te tikken
            Peter
            Last edited by blauwzwart; 3 juli 2017, 17:08.
            mijn website : klik

            Comment


            • #7
              Re: Forum-bug ?

              Ik typ soms een half uur op een tekst en dan nog kan ik die posten.
              Wat ik met lange teksten uit zekerheid ook doe is alles selecteren en kopiëren ... zo kan ik desnoods opnieuw plakken.

              Wat ik wel regelmatig heb is bij citeren dat er maar een paar woorden van de originele tekst staan zonder de eindquote-notering /quote erbij.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: Forum-bug ?

                Nog nooit problemen ondervonden, maar ik typ wel razendsnel met 10 vingers .
                Ooit, in de jaren stillekens, een interscholen wedstrijd gewonnen in Sint-Niklaas, waarbij het aantal aanslagen per minuut werd berekend. Per fout werden wel xx-aantal aanslagen afgetrokken, maar ik stak met kop en schouders boven de rest uit. Dat vlug typen is er nooit uitgegaan, nu vlieg ik nog met mijn vingers over te toetsen.
                Sommige mensen worden er zelfs zenuwachtig van wanneer ze me bezig zien/horen .
                Toen kregen wij in het middelbaar nog wekelijks een paar uur les blindtypen (naast stenografie, waar ik niks meer van ken), wat nu waarschijnlijk reeds lang afgeschaft is (??).
                Last edited by Guest17; 4 juli 2017, 08:45.

                Comment


                • #9
                  Re: Forum-bug ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Nog nooit problemen ondervonden, maar ik typ wel razendsnel met 10 vingers .
                  Ooit, in de jaren stillekens, een interscholen wedstrijd gewonnen in Sint-Niklaas, waarbij het aantal aanslagen per minuut werd berekend. Per fout werden wel xx-aantal aanslagen afgetrokken, maar ik stak met kop en schouders boven de rest uit. Dat vlug typen is er nooit uitgegaan, nu vlieg ik nog met mijn vingers over te toetsen.
                  Jij hebt dus tien vingers en twee duimen Ivan

                  Comment


                  • #10
                    Re: Forum-bug ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Sommige mensen worden er zelfs zenuwachtig van wanneer ze me bezig zien/horen .
                    Dat zou wel eens kunnen kloppen. [emoji1][emoji1][emoji1]
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Forum-bug ?

                      Hik pen een tweefingertyper dus et kan wel eens foorfallen dat hik hier en daar eenz een vout typ.

                      ( Het kan ook aan het feit liggen dat ik vroeger te veel "Jommeke" las. )
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Re: Forum-bug ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        Hik pen een tweefingertyper dus et kan wel eens foorfallen dat hik hier en daar eenz een vout typ.

                        ( Het kan ook aan het feit liggen dat ik vroeger te veel "Jommeke" las. )
                        Ik ben hier in de meeste gevallen slechts met één vinger aan het typen ... omdat ik 90% van de berichten op mijn smartphone typ. [emoji1]
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Forum-bug ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          Hik pen een tweefingertyper dus et kan wel eens foorfallen dat hik hier en daar eenz een vout typ.

                          ( Het kan ook aan het feit liggen dat ik vroeger te veel "Jommeke" las. )
                          Lezen...??? Naar de prentjes kijken zeker .
                          Last edited by Guest17; 5 juli 2017, 17:57.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Forum-bug ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                            Jij hebt dus tien vingers en twee duimen Ivan
                            Twee van mijn tien vingers worden gebruikt om de spatiebalk aan te toetsen .

                            Comment


                            • #15
                              Re: Forum-bug ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                              Het is de eerste keer niet.
                              Meestal als ik met een tablet werk, maar nu ook gewoon op de laptop.

                              Ik doe een REPLY in een topic; ( tweevingertyper, dus soms zit ik 10 minuten te typen )

                              Ik druk op "verstuur",en ik krijg de melding "je bent niet ingelogd!"

                              Kan niet volgens mij, want als je niet ingelogd bent kan je toch geen reply geven ?

                              Enfin, ik kan niet meer "achteruit" om mijn tekst te vinden, en log ik in, dan is alles ook verloren.
                              Al mijn typwerk voor niets.

                              Doe ik iets fout, of typ ik gewoon te lang ?
                              Om veiligheidsredenen wordt je automatisch uitgelogd na een paar minuten als je geen beweging doet (van pagina veranderd of op een knop drukt).
                              Als je inlogt op het forum moet je het vinkje aanduiden "Mij Onthouden". dat is alles.
                              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                              Comment

                              Working...
                              X