Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Haven Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Haven Leuven



    ivb. met scherpte bijgewerkt
    Last edited by Guest8; 3 juli 2017, 17:23.

  • #2
    Re: Haven Leuven

    Je mag in dit onderdeel geen 2 foto's plaatsen.
    Sorry, ben fout.
    Last edited by Vropa; 3 juli 2017, 17:00.
    http://www.paulvanrooy.be

    Comment


    • #3
      Re: Haven Leuven

      sorry het was een update naar zw

      Comment


      • #4
        Re: Haven Leuven

        "scherpte ontbreekt"
        er ontbreekt iets in dit beeld

        let op dat als je iets in de voorgrondplaats dat je dat ook nauwkeurig doet:
        - geen plakkers / verbindingen met andere elementen die de aandacht opvragen
        - geen binnen- uit-piepende zaken
        - geen "kijklijn" belemmering

        gebruik 1 statief!!!!

        Comment


        • #5
          Re: Haven Leuven

          Ik zie onkruid, ik zie een reling, ik zie gekleurde containers, ik zie boten, ik zie oude gebouwen, helemaal achteraan is er een toeristisch hoekje (dat weet ik omdat ik de vaartkom ken). Wat er in dit beeld ontbreekt is een thema/onderwerp. Op deze plaats kan men zich gemakkelijk een uurtje amuseren!
          http://www.paulvanrooy.be

          Comment


          • #6
            Re: Haven Leuven

            ik heb statief gebruikt er is wat mis gegaan in nabewerking, andere opmerkingen ik zal proberen er meer aandacht aan te besteden

            Comment


            • #7
              Re: Haven Leuven

              Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
              ik heb statief gebruikt er is wat mis gegaan in nabewerking, andere opmerkingen ik zal proberen er meer aandacht aan te besteden
              Scrol eens zodanig dat je enkel het stuk boven het onkruid over hebt, zo net dat de beton links in de onder hoek begint. Het beeld dat je dan over hebt is veel sterker dan het volledige beeld, een onderwerp in je voorgrond kan werken maar je onkruid komt uit het niets en is geen goed onderwerp en verstoord daardoor je beeld.

              Comment


              • #8
                Re: Haven Leuven

                ik had het onkruid (inheemse beplanting ) opzettelijk mee opgezet nu zie ik dat dat niet de goede keuze is op het kleine scherm was het uitstekende deel niet zo zichtbaar en ik hou niet van croppen het wordt een nieuwe hopelijk beter al doen leer je

                Comment


                • #9
                  Re: Haven Leuven

                  Als je planten in je beeld op neemt moeten die ergens uit groeien en niet uit het kader van je foto. Deze foto heeft dat ook niet nodig om diepte in je beeld te krijgen die heb je met de railing

                  Comment


                  • #10
                    Re: Haven Leuven

                    ok dat heb ik begrepen

                    Comment

                    Working...
                    X