Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

haar eerste auto

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] haar eerste auto



    Last edited by Guest8; 3 juli 2017, 17:41.

  • #2
    Re: haar eerste auto

    try harder....

    Begin dit echt trollengedrag te vinden
    Last edited by ineedair; 3 juli 2017, 10:03.
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: haar eerste auto

      bedankt voor commentaar, hier zie ik dingen op foto die ik niet zie voor versturen zal nog eens nakijken wat er precies gebeurt met foto

      Comment


      • #4
        Re: haar eerste auto

        Met zo'n foto kan je niet veel kanten op. Als je een kind wil afbeelden kan je het er véél beter opzetten door een ander standpunt in te nemen. Hier zou ik het gelaat als onderwerp kiezen en proberen een stukje van het stuur mee in beeld te krijgen. Maar vooral de weerkaatsing van het scherm in haar oogjes. Dan spreken we van een foto met mogelijkheden.
        Deze zou bij mij nog niet in het familiealbum komen.
        Amateur fotograaf,
        lid van EOS Wevelgem en Natuurpunt fotografiewerkgroep Zuid-west Vlaanderen.

        Comment


        • #5
          Re: haar eerste auto

          ja dat is hoe je het bekijkt, het ging niet zozeer om het kind zelf maar om de situatie haar broertje duwde op de gaspedaal en zij moest alle moeite doen om de auto op de baan te houden dat wou ik weergeven haar aandacht naar het scherm en de snelheidsmeter en als je goed kijkt zie je zelf de voet van haar broertje dat is het verhaal achter deze foto.

          Comment


          • #6
            Re: haar eerste auto

            Misschien moet je jezelf een limiet opleggen wat betreft het aantal post. Niet slecht bedoeld hoor ,Daniël, een beetje zelfkritiek kunnen we allemaal wel gebruiken. Ik denk trouwens ook dat je dan meer onderbouwde reacties gaat krijgen. Mijn gedacht !

            Comment


            • #7
              Re: haar eerste auto

              ik ben aan het afbouwen

              Comment


              • #8
                Re: haar eerste auto

                Vind dit wel een leuke - eentje met een verhaal.
                Grootste minpunt is dat je niet ziet waar ze naartoe rijdt - dus bovenaan had hij iets ruimer gemogen
                In z/w zou deze ook wel tof zijn denk ik
                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: haar eerste auto

                  ik heb een beetje ruimer gemaakt

                  Comment


                  • #10
                    Re: haar eerste auto

                    Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                    ik ben aan het afbouwen
                    Heb ik het mis, of post je veel "wat oudere foto's"?

                    Wat je verhaal betreft, we zien enkel een stukje been van de broer,
                    ik denk dat je dan beter het broertje er ook echt zichtbaar op had gezet.

                    Comment


                    • #11
                      Re: haar eerste auto

                      Met al het respect maar ik blijf de compositie bepalen, eigenlijk streef ik erna om niet te hoeven croppen dat lukt me nog niet altijd maar ik luister en waar nodig verbeter ik mij, en ik ben ook met Lightroom en Photoshop aan het leren uittesten en verbeteren is de beste manier om te leren soms met vallen en opstaan maar ik kom er wel

                      Comment

                      Working...
                      X