Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Snowdonian pano

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Snowdonian pano

    Een algemene overzicht (pano) van de Snowdonian vanop de 'Snowden' en voor eenmaal met zon zonder regen maar wel veel wind. Omdat het niet dadelijk een emotionele foto is, deze in 'oordeel' voorgesteld alhoewel ik daar geen verschil wil in maken. Ga waarschijnlijk nog wat doorgaan in kleur en ook andere landen en/of plaatsen aan bod laten komen dan Wales daar de oogst beperkt was wegens bar slecht weer !

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Snowdonian pano

    Speciaal hoe het wolkendek je hier in het landschap duwt. Misschien is hij een beetje te geel?
    Meer van mijn fotootjes te zien op Flickr http://www.flickr.com/photos/64612467@N04/
    Groeten
    Kurt

    Comment


    • #3
      Re: Snowdonian pano

      dat geel zal weer een typisch tintje van GR zijn ,voor de rest vind ik het een mooie overzichtsfoto

      Comment


      • #4
        Re: Snowdonian pano

        Tot aan de wolkjes komt het landschap met al zijn nuances heel mooi tot zijn recht. Kleur wolkjes ?
        Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

        Vriendelijke groeten, Johan

        Comment


        • #5
          Re: Snowdonian pano

          Ook hier weer dat prachtige spel van licht en schaduw over het landschap...Weer een mooie hoor..
          De wolkjes zie ik liever ook wel met normale kleuren.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Snowdonian pano

            Mooi beeld Raymond met al die lichtschakeringen
            Het geel in de wolken is wel nogal aanwezig maar zal wel een bewuste keuze geweest zijn

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Snowdonian pano

              Beste lieve mensen, zou de wolkenlucht kunnen werkelijkheid zijn (of toch zeer dichte benadering) ? Als ik het geel uit de wolken haal dan is de lucht bijgestuurd, heb vanalles geprobeerd om 'andere lucht' toe te passen maar wringt met mijn belevenis en voel me daar onwennig bij, trouwens,dan stel ik de vraag "moet dat ?". Heb al vele veldslagen meegemaakt en weet dat ieder door zijn/haar ogen kijkt waardoor reacties kunnen verschillen die ik aanvaard ! Dus, beste lieve mensen een oprechte 'merci' voor de opmerkingen en de gevoelens.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Snowdonian pano

                Prachtig beeld ! Het zijn mooie GR-kleurtjes !
                bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                Comment

                Working...
                X