Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Selfie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Selfie


  • #2
    Re: Selfie

    Leuk beeld, misschien het model wat meer naar links in het beeld? Er lijkt ook iets achter haar arm te zitten.

    Comment


    • #3
      Re: Selfie

      idd ietstje meer naar links de persoon !!! grts Jozef
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Re: Selfie

        Voor deze foto had ik welgeteld 2" tijd. De jonge dame nam haar gsm en nam een selfie. Of je neemt direct de foto of de kans is voorbij. Ik stond net als zij op een rots en aan de rechtse zijde stonden struiken. Dus het model iets naar links in beeld brengen was niet mogelijk.

        Comment


        • #5
          Re: Selfie

          Oorspronkelijk geplaatst door Daan1960 Bekijk bericht
          Voor deze foto had ik welgeteld 2" tijd. De jonge dame nam haar gsm en nam een selfie. Of je neemt direct de foto of de kans is voorbij. Ik stond net als zij op een rots en aan de rechtse zijde stonden struiken. Dus het model iets naar links in beeld brengen was niet mogelijk.
          Waarom zou dat niet kunnen ?

          Meteen ook de 'vlek" achter de elleboog weggewerkt.
          Last edited by Guest17; 10 juli 2017, 08:06.

          Comment


          • #6
            Re: Selfie

            Misschien dat portret-stand meer had geholpen ... anders zou hij gebaat zijn met serieus wat croppen want de lucht en heel de linkerkant brengen niets bij en geven ook geen dynamiek aan de foto.
            Na croppen zou het voor mij wel een goede foto zijn, goeie momentopname.

            Comment


            • #7
              Re: Selfie

              "Voor deze foto had ik welgeteld 2" tijd." 1/1000 tel eens hoeveel foto's je had kunnen maken of iets naar rechts draaien

              Comment


              • #8
                Re: Selfie

                Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                "Voor deze foto had ik welgeteld 2" tijd." 1/1000 tel eens hoeveel foto's je had kunnen maken of iets naar rechts draaien
                2" is niet de tijd om af te drukken hé, is de tijd om te beslissen, toestel te nemen, te kadreren, scherp te stellen (juiste scherpstelpunt (!)) en af te drukken. Probeer het maar hoor Daniel

                Voor mij heeft de lege linkerkant zeker een toegevoegde waarde. Het kadert de foto in de ruimte van de omgeving.
                Het gaat hier immers niet enkel over het model - maar ook over de omgeving

                Goed gedaan

                Peter
                mijn website : klik

                Comment


                • #9
                  Re: Selfie

                  Allen bedankt voor de reactie's.
                  Effe nog ter info. Ik stond op het puntje van een rots en kon niet naar links of naar rechts.
                  Aan de rechtse zijde van de jonge dame was ook een rots die ik niet in beeld wou hebben omdat die vol onkruid stond.
                  Ik heb zelfs rechts onderaan in de hoek een stukje rots moeten wegwerken met Photoshop. Blijkbaar heeft niemand dit gezien en dus denk ik dat het me goed gelukt is.
                  Achter de arm is waarschijnlijk een gele boei (maar ben niet zeker). Die ga ik nog proberen weg te krijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Selfie

                    Knappe en correcte compo, mooi in beeld gebracht en op het juiste moment afgedrukt, tja dat stukje boei ... stoort nauwelijks
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment

                    Working...
                    X