Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

    Zoals de titel aangeeft ben ik op zoek naar een schoudertas met volgende voorwaarden:

    1x DSLR (D810)
    1x AF-S 16-35mm/f4 VR
    1x AF-S 105/f2.8 VR

    Verder:
    - discreet model
    - ik reis ook met een trolley als handbagage en dan is het nog zo handig om die over de uitschuifbare beugel te kunnen zetten

    Iemand een idee welke aan deze voorwaarden voldoet?

  • #2
    Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

    Case logic heeft zo een tas: Medium SLR Camera Bag SLRC-202-BLACK (59$) 1 centrale ruimte voor camera+ (normale) lens + 2 zijvakken,
    het is echter niet mogelijk 2 lenzen extra mee te nemen, wel 1 lens + 1 flitser bijvb. ook vakje vooraan+ achteraan voor batterij etc...
    over de beugel van een trolley past die niet echt, eventueel mits schouderriem aan te passen?

    Comment


    • #3
      Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

      Ik steek m'n d800e met 16-35 erop en 2 extra lenzen in m'n lowepro event messenger 250,
      Erg tevreden van, vandaag zelfs eens 2 ff bodys met lens op en nog een lens extra mee, dat werd wel beetje krap

      Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
      portfolio en workshops:
      https://www.bennybulke.com/

      Comment


      • #4
        Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

        Ik neem vaak de Manfrotto Windsor Messenger tas mee. Ze is erg handig en heeft voor mij voldoende plaats voor een DSLR met twee lenzen en nog wat reinigingsmateriaal, ook handige vakjes voor geheugenkaarten, en de bovenzijde zit een rits ingebouwd in de klep waardoor je ook eventueel snel de camera langs boven kunt uithalen zonder de klep helemaal te moeten openen van de tas.

        Comment


        • #5
          Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

          1 goede oplossing: ga naar een zaak met veel keuze en neem vooral uw materiaal mee.

          Comment


          • #6
            Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

            Ik ben zeer tevreden van de Tenba Messenger. Ik denk wel dat er eentje uit de collectie aan je eisen voldoet.
            http://www.tenba.com/uk/collections/messenger.aspx
            Dirk C.

            Comment


            • #7
              Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

              Ik heb ook een Tenba Messenger, zijn er in verschillende maten. Heel handig, kan vlug open aan de bovenkant.
              Tenba is a one-stop solution for all your photography needs like backpacks, BYOB, equipment cases, rolling cases, shoulder bags, and other genuine accessories.

              Comment


              • #8
                Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

                De Magnum 200 AW Black is een hele mooie tas die denk ik aan al je wensen voldoet. maar is niet goedkoop.

                Op Dropcatch.nl kun je bieden op .nl quarantaine domeinen. Voor de winnaar van de veiling gaan we proberen de domeinnaam te registreren zodra deze vrij valt. Je betaalt uiteraard alleen als dat gelukt is.

                Comment


                • #9
                  Re: Schoudertas gezocht voor 1 DSLR met 2 lenzen

                  momenteel een actie bij fotokonijn
                  knallers van tassen.

                  misschien vind je er iets tussen, of heb je al een keuze gemaakt?

                  Comment

                  Working...
                  X