Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plastiekrecyclage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Plastiekrecyclage

    Straatfotografie uit La Paz, Bolivia. De titel heeft iets sarcastisch naar mijn mening. Dit is niet iets wat oude mensen horen te doen. De rommel die anderen laten rond slingeren oprapen om een schamel centje bij te verdienen.

    Opmerkingen welkom. Ook met betrekking tot mogelijke problemen ivm scherpte. Ik kreeg opmerkingen in die zin bij andere foto's op deze site.

    Sent from my SM-J111M using Tapatalk

  • #2
    Re: Plastiekrecyclage

    Plastiekreciclage

    Sent from my SM-J111M using Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Plastiekrecyclage

      Canon 550D 18-135mm; f/5.6; 1/250; iso 500; 135 mm


      Sent from my SM-J111M using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Plastiekrecyclage

        knap shot - en leerrijk met de tekst erbij
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Plastiekrecyclage

          u hebt de focus op de vrouw gericht, is goed ik zou ander brandpunt gebruiken en korter bij de vrouw gaan maar dit is niet altijd gewenst door de persoon zo is het een soort paparazzi als ik het juist zeg

          Comment


          • #6
            Re: Plastiekrecyclage

            Misschien gaat het met de verkleining iets mis, hier lijkt er ook wat scherpte te missen.

            Verder een sterk straatbeeld en qua inhoud heb je natuurlijk helemaal gelijk
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Plastiekrecyclage

              Knap plaaje, zeer sfeervol
              Al zou ik de achtergrond veel sterker vervagen met een veel groter diafragma en scherp stellen op het hoofd
              Mvg
              Francis
              Alle DiaShows: https://vimeo.com/album/191898

              Comment


              • #8
                Re: Plastiekrecyclage

                De foto was expert recommended op photocrowd. Ik veronderstel daarom dat ie technisch in orde is. De indruk van onscherpte zal elders aan liggen. De verkleining via Snapseed misschien. Op photocrowd laadde ik de ware grootte jpg op.

                Sent from my SM-J111M using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Plastiekrecyclage

                  Een vage achtergrond ware beter geweest denk ik ook. Ik gebruik dikwijls f /5.6 of f/8 omdat de gebruikte lens dan optimaal scherp is en tegelijk hoop ik zo minder problemen met scherptediepte te krijgen en alzo sneller te kunnen reageren. Mischien is een andere techniek of logica geschikter?

                  Sent from my SM-J111M using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Plastiekrecyclage

                    knappe foto

                    Comment


                    • #11
                      Re: Plastiekrecyclage

                      ik vind het knap, ik zou de foto eerder een beetje meer editen maar das erg persoonlijk
                      scherpte is meer dan goed genoeg voor een straatbeeld, scherptediepte ook vind ik
                      ik zou eerder in de achtergrond die zware contrasten beetje afvlakken omdat ze de aandacht iets teveel wegleiden
                      portfolio en workshops:
                      https://www.bennybulke.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Plastiekrecyclage

                        Oorspronkelijk geplaatst door bulke41 Bekijk bericht
                        ik vind het knap, ik zou de foto eerder een beetje meer editen maar das erg persoonlijk
                        scherpte is meer dan goed genoeg voor een straatbeeld, scherptediepte ook vind ik
                        ik zou eerder in de achtergrond die zware contrasten beetje afvlakken omdat ze de aandacht iets teveel wegleiden
                        Insgelijks
                        www.lensculture.com/nathan-verstraete

                        Comment


                        • #13
                          Re: Plastiekrecyclage

                          Het contrast in de achtergrond reduceren om de aandacht meer op de figuur te trekken? Vind ik een heel goede tip. Dank jullie.

                          Sent from my SM-J111M using Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          X