Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Storm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Storm

    Regen en hevige windstoten waren de doorsnee ingrediënten die we in Noord-Wales toegediend kregen. Af en toe eens een opname geriskeerd zoals hier aan een meertje.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Storm

    misschien is het wit in de wolken wat te grijzig. maar, de weerspiegeling van de zon op het water is al op het randje van uitgebrand. nie makkelijk.

    eerst twijfelde ik over de struiken op de voorgrond. Maar doe die weg, en je krijgt een zoveelste foto van meertje, bergje, wolkje, zonneke. Die storende struiken maken de foto dynamischer, en storen dus prettig.
    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

    Comment


    • #3
      Re: Storm

      De struiken doen zeker goed werk voor de diepte. Wel iets te prominent als ik eerlijk mag zijn.
      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

      Vriendelijke groeten, Johan

      Comment


      • #4
        Re: Storm

        Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
        De struiken doen zeker goed werk voor de diepte. Wel iets te prominent als ik eerlijk mag zijn.
        Natuurlijk Johan, ik vraag niet liever dan dat je eerlijk je opvatting weergeeft.
        @ Iegienie, wat de wolkjes betreft : Het regende op dat moment en de zon kwam net even piepen, 'kermis in de hel' noemen ze dat en van geluk gesproken anders was deze voor de prullenmand. De struiken vooraan bewegen door de felle wind en ik had mijn "zaagje" niet bij (niet op m'n vrouw bedoeld) om ze kleiner te maken
        Bedankt om te kijken en zeker om te schrijven want het is nu niet dadelijk DE hoogvlieger hé !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Storm

          Toch weer een herkenbare opname van jouw Raymond
          Je weet toch altijd op het randje van té te gaan zitten met je afwerking en dat alleen vind ik al knap en gedurfd
          Dus weer mooi gedaan al mochten de struikjes voor mij ook wel een tikje kleiner geweest zijn

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Re: Storm

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            misschien is het wit in de wolken wat te grijzig. maar, de weerspiegeling van de zon op het water is al op het randje van uitgebrand. nie makkelijk.

            eerst twijfelde ik over de struiken op de voorgrond. Maar doe die weg, en je krijgt een zoveelste foto van meertje, bergje, wolkje, zonneke. Die storende struiken maken de foto dynamischer, en storen dus prettig.
            Ook mijn mening. Bijzonder sfeervol door de ietwat ongebruikelijke bosjes op de voorgrond. Het prachtige licht op de eerste heuvel zorgt weer voor een mooie balans
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Storm

              Omzetting en afwerking weer in je hele herkenbare style..Heel mooi moment hier weer te pakken..
              De struikjes zijn inderdaad wat groot in beeld, maar waarschijnlijk lastig te voorkomen, anders had je dat vast gedaan.
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Storm

                weer heel herkenbaar Raymond ,niet mijn ding al vind ik de omzetting goed gedaan (op het uitgebrande na ) compo vind ik ook goed ,struikjes vooraan hoefden er niet bij voor mij

                Comment

                Working...
                X