Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ralreiger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ralreiger

    mvg, marcel

  • #2
    Re: Ralreiger

    prachtig

    Comment


    • #3
      Re: Ralreiger

      Ik zie geen foto maar enkel een logo van Photobucket met als tekst
      "Third part hosting has been temporally disabled"
      " To unlock your account visit photobucket.com/p500"

      grts
      Sieg
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Ralreiger

        Ik zie dat al mijn foto's geblokkeerd zijn door 'Photobucket', begrijp niet waarom.
        Ik heb zojuist een beeld van een Izabeltapuit op het forum gezet met 'tinypic', iets nieuw voor mij, op hoop van zege!
        mvg,
        marcel

        Comment


        • #5
          Re: Ralreiger

          Moderator Note: Geen foto zichtbaar, Photobucket vereist nu inderdaad een betalend account om foto's elders te tonen
          Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

          Comment


          • #6
            Re: Ralreiger

            Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
            Moderator Note: Geen foto zichtbaar, Photobucket vereist nu inderdaad een betalend account om foto's elders te tonen
            Bedankt voor de opmerking.

            Ik ben ondertussen overgeschakeld naar 'TINYPIC'.( is vrij eenvoudig)

            Werkt tot nu toe prima!

            mvg
            marcel

            Comment


            • #7
              Re: Ralreiger

              Zie ook dit draadje: http://forum.belgiumdigital.com/f6/f...bd-548873.html
              Naar aanleiding van de 'actie' van Photobucket zijn wij overgeschakeld naar Imgur.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

              Comment

              Working...
              X