Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Old Ages, New Ages, Still The Power of the Flower(pot)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Old Ages, New Ages, Still The Power of the Flower(pot)


    Heb het wat moeilijk om te zien waar ik met mijn straatfotografie terecht moet. Gisteren eentje gepost bij "mensen", omdat er wat mensen op stonden. Hier staan geen mensen op, en dus maar in Architectuur. Stilleven had misschien ook gekund ?

    De foto vloekt uiteraard tegen de regel "less is more", maar het was net de bedoeling om er meerdere laagjes in aan te brengen. Ik weet niet of het over komt ?





    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: Old Ages, New Ages, Still The Power of the Flower(pot)

    Ja, dit is nogal druk.
    En toch...in al die drukte ben ik blij dat het verkeersbord veel aandacht trekt, het ontspant als het ware het drukke beeld
    Uiteindelijk zit ik hier toch een relatief lange tijd naar te kijken voor deze beoordeling te vormen, dat zegt ook dikwijls iets over de bedoeling van de foto
    MVG. Hugo

    Comment


    • #3
      Re: Old Ages, New Ages, Still The Power of the Flower(pot)

      Oorspronkelijk geplaatst door Rx-ke Bekijk bericht
      Ja, dit is nogal druk.
      En toch...in al die drukte ben ik blij dat het verkeersbord veel aandacht trekt, het ontspant als het ware het drukke beeld
      Uiteindelijk zit ik hier toch een relatief lange tijd naar te kijken voor deze beoordeling te vormen, dat zegt ook dikwijls iets over de bedoeling van de foto
      Mooier kan ik het zelf niet formuleren. Exact wat ik dacht toen ik de foto tegen kwam bij het eens opnieuw bekijken van deze reeks opnames uit januari.

      Ter Info :
      dit is in Cordoba.
      Waar je zowiezo een chitterende mengelmoes hebt van hoogstaande islamitische beschaving/cultuur/architectuur, overgoten met een katholieke saus (kerstster gezien ?). En met als extra toetje de hedendaagse nestbevuiling die de lampen en het verkeersbord zijn, met dan nog als ultieme kers, de rechts en links pijltjes.

      Maar nu ben ik weer zelf bezig over mijn foto. tsss... dat was niet de bedoeling.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #4
        Re: Old Ages, New Ages, Still The Power of the Flower(pot)

        misschien een uitdaging in Photoshop?

        Comment

        Working...
        X