Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Slecht weer deze nacht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Slecht weer deze nacht

    Ik heb mij een beetje zitten amuseren in de regen. Ik vond ze mooi maar mijn vriendin vond ze maar niets. Geven jullie mij uitsluitsel?








    Alvast bedankt.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

  • #2
    Re: Slecht weer deze nacht

    ik vind het wel goed, behalve foto drie met de kennis en middelen kon je een foto gemaakt hebben waar de personen er ook scherp op staan en tevens uitleg geven hoe je het kan doen voor de kijkers die het nog niet weten

    Comment


    • #3
      Re: Slecht weer deze nacht

      Mooie foto's. Vooral de twee laatste kan ik erg appreciëren.

      Comment


      • #4
        Re: Slecht weer deze nacht

        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
        ik vind het wel goed, behalve foto drie met de kennis en middelen kon je een foto gemaakt hebben waar de personen er ook scherp op staan en tevens uitleg geven hoe je het kan doen voor de kijkers die het nog niet weten
        Bedankt Daniel. Ik heb ook een foto waar die fietsers er scherp op staan maar ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. Daarom dat ik graag alle statische zaken (gebouwen) scherp wil zien en wat er leeft moet voor mij in beweging zijn.

        En moeilijk is het niet, gewoon met een paraplu in de regen staan en zorgen dat de regen tussen jou en het licht komt. Regen moet van achter belicht worden anders zie je het niet. Voor de rest stabilisatie van de kamera (ik gebruik enkel statief voor video) lage sluitersnelheid (of hoger als je de fietsers ook scherp wilt hebben) en dat is het.
        Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

        Comment


        • #5
          Re: Slecht weer deze nacht

          ja wat betreft "ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. " begrijp ik u maar doordat ik ook naar de voetganger kijk zie ik ook beweging en levendigheid in hem en juist daardoor valt die levendigheid bij de fietsers naar mijn gevoel weg, dat is mijn bescheiden mening ik zou graag ook eens andere hun mening horen

          Comment


          • #6
            Re: Slecht weer deze nacht

            De laatste foto met de stilstaande fiets vind ik de beste!

            Comment


            • #7
              Re: Slecht weer deze nacht

              Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
              Bedankt Daniel. Ik heb ook een foto waar die fietsers er scherp op staan maar ik laat graag de levendigheid van de wereld zien. Daarom dat ik graag alle statische zaken (gebouwen) scherp wil zien en wat er leeft moet voor mij in beweging zijn.

              .
              Prachtige omschrijving van een visie en scenario op een foto zoals men er weinig leest, een onderschrijving van gevoel en intelligentie en dan krijgt men fascinerende straatbeelden ook al zijn deze niet in overvloed te realiseren !!!
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Slecht weer deze nacht

                laat ik nu de derde foto net de sterkste vinden. Zoveel mensen, zoveel meningen
                Albums
                Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                Comment


                • #9
                  Re: Slecht weer deze nacht

                  Ik vind ook de derde de beste in deze leuke reeks. Verder zou ik de tweede (of eventueel de eerste) weglaten. Deze lijken zoveel op elkaar dat het weinig toevoegt om ze allebei te laten zien.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Slecht weer deze nacht

                    Drie en vier spreken mij wel aan. Maar ook alle begrip voor uw vriendin, hoor! ☺

                    Comment

                    Working...
                    X