Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Houtworm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Houtworm

    Fotografie van een boomstam met sporen van houtworm, gemanipuleerd met behulp van een 3D programma

    Sent from my SM-J111M using Tapatalk

  • #2
    Re: Houtworm

    Heel intrigerend geworden zeker met de twee besjes. De foto zo helemaal naar rechts geplaatst kijkt niet zo lekker..
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Houtworm

      De besjes zijn toegevoegd. Ik gebruik "two red dots" sides een paar decennia als een soort van handtekening. Op pure fotografie voeg ik die niet vaak toe, maar deze foto heeft een ('origineel') proces ondergaan van digitale bewerking waardoor het me toepasselijk leek de bolletjes toe te voegen. Dat gebeurt eigenlijk vrij spontaan in de meeste gevallen.

      Sent from my SM-J111M using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Houtworm

        knap
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Houtworm

          Mooie texturen en knap licht (zorgt voor een soort 3D effect)
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Houtworm

            Oorspronkelijk geplaatst door dosdots Bekijk bericht
            De besjes zijn toegevoegd. Ik gebruik "two red dots" sides een paar decennia als een soort van handtekening. Op pure fotografie voeg ik die niet vaak toe, maar deze foto heeft een ('origineel') proces ondergaan van digitale bewerking waardoor het me toepasselijk leek de bolletjes toe te voegen. Dat gebeurt eigenlijk vrij spontaan in de meeste gevallen.

            Sent from my SM-J111M using Tapatalk
            Het is niet vaak dat een handtekening een aanvulling in een foto is
            http://www.smuttynose.nl

            Comment


            • #7
              Re: Houtworm

              Ik hou niet van die 2 besjes, ze storen. De foto is interessant en zeker met de info er bij.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Houtworm

                De vraag die ik me soms stel is in hoeverre het nog om fotografie gaat, ook al is een foto het uitgangspunt. Maar digitaal is het zeker. Ik noem het soms "pixelkunst". San hoef ik me niet af te vragen of het meer fotografie is of mee digitale sculptuur.

                Sent from my SM-J111M using Tapatalk

                Comment


                • #9
                  Re: Houtworm

                  De bolletjes. Ja. Ze zijn wel opvallend in dit werk. Mij storen ze niet. Ze zijn "artist ID" en tegelijk deel van het werk. Of zo verkies ik dat te zien zou men kunnen zeggen. Bedankt voor de opmerkingen. Altijd interessant meningen van anderen te horen.

                  Sent from my SM-J111M using Tapatalk

                  Comment

                  Working...
                  X