Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

sttraatbeeld uit Granada

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] sttraatbeeld uit Granada


    Straatimpressie uit Granada.





    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

  • #2
    Re: sttraatbeeld uit Granada

    Moet ik eens in het groot zien. Op mijn GSM denk ik, stijl die ik graag heb. Vind het absoluut een mooie.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

    Comment


    • #3
      Re: sttraatbeeld uit Granada

      tof straatbeeld
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: sttraatbeeld uit Granada

        aha. leuk om horen. thanx.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: sttraatbeeld uit Granada

          ik zie er meer in dan "tof straatbeeld"

          Comment


          • #6
            Re: sttraatbeeld uit Granada

            Mooi straatbeeld.

            Aangezien je 'm als oordeel plaatst:
            Moest het de mijne zijn zou ik het steegje en de linkse dame wegcroppen.
            Croppen tot tegen de hoek van de muur en bovenaan zodat je de houten latten niet meer ziet.
            Beetje meer punch erin, zwart wit en de dame tegen de muur plaatselijk wat oplichten.
            Maar het is de mijne niet.
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #7
              Re: sttraatbeeld uit Granada

              Het is een verrassend beeld met de dame in de steeg erbij. Misschien zou ik ook Croppen vanaf de steeg. Aan de andere kant geeft het de foto iets speciaals
              http://www.smuttynose.nl

              Comment


              • #8
                Re: sttraatbeeld uit Granada

                Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
                Het is een verrassend beeld met de dame in de steeg erbij. Misschien zou ik ook Croppen vanaf de steeg. Aan de andere kant geeft het de foto iets speciaals
                jip jip. ben 100% akkoord (met de twijfel).

                Het idee om te croppen van zibro is zeker goed goed. Als de twee dames gewisseld zouden zijn, dan had ik het zeker ook zo gedaan. Maar nu is er dus zogezegd interactie met de linkse dame (alhoewel, de pupillen...).

                Wat ik wel gedaan heb, dat is de steeg wat oplichten, want int echt was die wel kantje boordje zwart, en nu zie je daar toch wat tekening in.

                zwart wit, dat moet ik eens bezien. zal iets voor later zijn.


                bedankt voor de reacties. en tja, dat oordeel of toonkast, ik kijk daar zelf niet veel naar, opbouwende opmerkingen zijn altijd welkom.
                mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                Comment


                • #9
                  Re: sttraatbeeld uit Granada

                  Ik weet niet of ik hier blij moet van worden dan wel droevig en precies in dat
                  spanningsveld zie ik een mooie foto om even bij stil te staan...

                  Comment

                  Working...
                  X