Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wellse stoomloco

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Wellse stoomloco

    In Wales rijden nog stoomtreinen, nu meestal met toeristische doeleinden zoals deze in de buurt van Llangollen.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Wellse stoomloco

    leuk fantasietje - maar denk dat de bewerking belangrijker wordt dan de trein.
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Wellse stoomloco

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      leuk fantasietje - maar denk dat de bewerking belangrijker wordt dan de trein.
      Peter
      De bewerking kan een belangrijke rol vertolken in de expressie van een beeld, in ons geval de foto, dus ik vind dat geen minpunt maar we kunnen wel van opvatting verschillen Peter. Ik ben ook geen 'spotter' m.a.w. statische voorstellingen gaan aan mij voorbij in uitzondering als er in het beeld wat originaliteit of creativiteit te bespeuren valt. Dat dergelijke uitwerking of presentatie in deze categorie 'Transport' waarschijnlijk minder zal geapprecieerd worden zal me niet verwonderen. Hou dit in de gaten en zou in de toekomst een andere bestemming kunnen krijgen. Iedereen heeft gelijk, ook al is het maar een beetje !
      Zeker bedankt voor je reactie
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Wellse stoomloco

        Prachtige Loc en zou ze graag eens in het echt zien.

        De bewerking geeft de indruk dat de trein naar achteren beweegt in plaats van naar voren zoals denk ik de bedoeling is en dat is dan weer jammer. Het idee kan ik waarderen.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment

        Working...
        X