Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Quiraing met HET boompje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Quiraing met HET boompje

    Als je daar bent wil je natuurlijk HET boompje hebben. We hadden veel geluk om net mee te maken dat een namiddagzon heel kort, de mossen even "streelde".
    Dan komt daar een groen tevoorschijn wat zijn weerga niet kent. We zijn daar 2 keer geweest, maar hadden beiden het gevoel dat we daar nog lang niet klaar waren.
    Hoe nat het toen was kunnen jullie zien aan de bonus , naast het boompje.



    De mensen en de auto heb ik bewust laten staan, om te laten zien hoe machtig het landschap is
    Bedankt voor de belangstelling.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

  • #2
    Re: Quiraing met HET boompje

    De klassieker van daar, maar dan wel op een hele mooie manier met dit prachtige lokale licht op de bergen...Toppertje dit hoor...Het kleine regenboogje is wel hele leuke bonus( die ik niet heb.. )
    Zoals je zegt inderdaad na 2 keer daar geweest zijn nog lang niet uitgefotografeerd, nog steeds heimwee naar daar.
    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
    MIJN WEBSITE

    Comment


    • #3
      Re: Quiraing met HET boompje

      hi hi ,ik ging juist de mijne posten van daar ,maar zal die nog wat uitstellen ,heb er nog genoeg andere
      en idd de klassieker die niet mag ontbreken !!! wij zijn daar toen mooi blijven slapen daarboven
      mooie uitvoering Johan en een wat andere compo dan de mijne ,miss klein puntje alvast naar mijn gevoel ,ik zou de gele tinten wat minderen .
      verder een knappe foto met een mooie wolkenlucht

      Comment


      • #4
        Re: Quiraing met HET boompje

        prachtig licht had je daar, is meestal moeilijk daar mooi zonlicht te hebben.
        ik vroeg me al af of het een foutje was in de lens die regenboog, hoe komt dat eigenlijk?
        groeten, Kristof
        Canon EOS 5D mkII

        Comment


        • #5
          Re: Quiraing met HET boompje

          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          wij zijn daar toen mooi blijven slapen daarboven
          Waarschijnlijk dan op hetzelfde plekje gestaan als ons..
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

          Comment


          • #6
            Re: Quiraing met HET boompje

            Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
            Waarschijnlijk dan op hetzelfde plekje gestaan als ons..
            ja denk ik ook toch zalig hè zo wild kamperen !!!!

            Comment


            • #7
              Re: Quiraing met HET boompje

              Jos, Patrick en Kristof, alvast bedankt voor jullie fijne reacties.
              Over het gelige : We hebben nog tegen elkaar gezegd: Dat geloven ze nooit. Het groen/gele knalde echt op een grandioze manier.
              Ik denk dat het regenboogje ofwel ontstond door de natte atmosfeer, of misschien viel er een heel fijn miezertje.
              Later toen we weer op het weggetje(richting Staffin Bay)reden, hadden we een forse dubbele regenboog vlak voor ons. Zo mooi, dat we beiden met open mond zaten te kijken, en vergaten om de camera te pakken.
              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

              Vriendelijke groeten, Johan

              Comment


              • #8
                Re: Quiraing met HET boompje

                Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
                Jos, Patrick en Kristof, alvast bedankt voor jullie fijne reacties.
                Over het gelige : We hebben nog tegen elkaar gezegd: Dat geloven ze nooit. Het groen/gele knalde echt op een grandioze manier.
                Ik denk dat het regenboogje ofwel ontstond door de natte atmosfeer, of misschien viel er een heel fijn miezertje.
                Later toen we weer op het weggetje(richting Staffin Bay)reden, hadden we een forse dubbele regenboog vlak voor ons. Zo mooi, dat we beiden met open mond zaten te kijken, en vergaten om de camera te pakken.
                dank voor je uitleg Johan ,ik geloof het gerust hoor ,ook wij hebben ervaren hoe wonderbaarlijk en verschillend de luchten zijn op sky , Just amazing !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Quiraing met HET boompje

                  Dat is genieten van kleur met die kleine regenboog als surplus
                  MVG. Hugo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Quiraing met HET boompje

                    Toch weer mooi uitgewerkt hoe je dat ruwe landschap weet te tonen
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Quiraing met HET boompje

                      awesome.
                      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Quiraing met HET boompje

                        Uiteraard een heel bekende locatie die tot de verbeelding spreekt
                        Heel mooi vastgelegd Johan en toch weer net iets anders als we gewoon zijn te zien van die plaats

                        grts
                        Sieg
                        Voor meer foto's ; www.sieg.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Quiraing met HET boompje

                          Prachtig Johan!
                          Danny's Photosite

                          Comment


                          • #14
                            Re: Quiraing met HET boompje

                            prachtig landschap," gele tinten wat minderen" ben ik mee eens

                            Comment


                            • #15
                              Re: Quiraing met HET boompje

                              Bedankt voor de mooie commentaren.
                              Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                              Vriendelijke groeten, Johan

                              Comment

                              Working...
                              X