Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mountainbike II

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Mountainbike II


    Nog eentje vanop dezelfde plaats.
    Het juist indraaien van de renner rechts achteraan in het tegenlicht vind ik wel leuk


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Mountainbike II

    Deze vind ik veel aangenamer dan de vorige het flitslicht is minder prominent aanwezig in het beeld.

    Comment


    • #3
      Re: Mountainbike II

      deze vind ik veel beter dan de vorige!

      Comment


      • #4
        Re: Mountainbike II

        Inderdaad beter, dynamischer. Het indraaien is leuk evenals de gelaatstuitdrukking van de renner voorop.
        http://www.smuttynose.nl

        Comment


        • #5
          Re: Mountainbike II

          Véél beter. Heb je een speciale bewerking toegepast?
          http://www.paulvanrooy.be

          Comment


          • #6
            Re: Mountainbike II

            Beter dan de vorige. Goed kader in dat groen. Wat mij wel opvalt (ook bij de vorige) is de ietwat rare gelaatskleur van de bikers.

            Comment


            • #7
              Re: Mountainbike II

              De flits is idd minder zichtbaar hier - ik ga ervan uit dat de bikers er net iets verder van verwijderd waren - dus fractie van seconde vroeger afgedrukt wellicht.
              Bewerkingen zijn met lightroom en nik - redelijk hard wellicht - persoonlijk smaak zeker.
              Het "storende" takje van op de vorige heb ik hier weggecloond en dat heeft niemand gezien blijkbaar
              Wat ik zelf de max vind is dat alle sturen op dezelfde hoogte staan en dat ook de voeten van de 4 rijders (tel maar) in kadans zijn
              Dank voor de reacties
              Peter
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: Mountainbike II

                ik heb gewacht tot je het zelf zegt maar vind het ook redelijk hard en niet allen op deze

                Comment


                • #9
                  Re: Mountainbike II

                  Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                  ik heb gewacht tot je het zelf zegt maar vind het ook redelijk hard en niet allen op deze
                  Blijf hier toch maar iets langer naar kijken!
                  Ga verder dan uw oordeel over één facet in de ontwikkeling van een foto!
                  MVG. Hugo

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mountainbike II

                    Prachtige foto met een bewerking die ik kan smaken.
                    Beoefen zelf nog deze sport, en dikwijls zijn er tijdens toertochten mensen die foto's schieten voor MYB you.
                    Zelden zijn er mooie foto's bij, wat verklaart dat het niet zo makkelijk is deze sport vast te leggen.
                    Dikwijls donkere bossen, snelle fietsers en je voelt het al komen.......
                    MVG. Hugo

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mountainbike II

                      Prima plaat hoor! Erg knap hoe je het hebt gedaan. De harde afwerking is smaak, hoeft voor mij niet.
                      Mvg,
                      Gregory
                      www.gvg-photo.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mountainbike II

                        De inhoud en de actie is goed weergegeven. De afwerking vind ik nogal 'hard'.
                        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                        Comment

                        Working...
                        X