Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Atlasvlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Atlasvlinder

    Een joekel van een vlinder

  • #2
    Re: Atlasvlinder

    Prachtig exemplaar.
    Takje mag iets subtieler en bg rustiger zodat het onderwerp meer afsteekt tegen zijn omgeving.

    Comment


    • #3
      Re: Atlasvlinder

      Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
      Prachtig exemplaar.
      Takje mag iets subtieler en bg rustiger zodat het onderwerp meer afsteekt tegen zijn omgeving.
      Ook mijn mening Prachtige vlinder

      Comment


      • #4
        Re: Atlasvlinder

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Prachtig exemplaar.
        Takje mag iets subtieler en bg rustiger zodat het onderwerp meer afsteekt tegen zijn omgeving.
        Bedankt voor de reacties. Je bent natuurlijk afhankelijk van waar het vlindertje met een spanwijdte van 25 à 30 cm zich neerpoot :-) Het "takje" is een boomstam. Niet de beste foto op artistiek niveau inderdaad maar wilde hem toch delen omdat je niet vaak de kans krijgt een Atlasvlinder op "plaat" te zetten.

        Comment


        • #5
          Re: Atlasvlinder

          Als het een eigen of geleend exemplaar is, heb je de vrijheid om de omstandigheden naar je hand te zetten.
          Dan denk ik bvb aan het werk van Jimmy Hoffman en Yvonne Späne die ook zulke grote exemplaren fotograferen.
          Maar ik veronderstel dat deze in gevangenschap (vlindertuin?) werd gefotografeerd zodat je natuurlijk beperkt bent in je mogelijkheden.
          In dat geval is het resultaat zeker goed te noemen en mag ik minder kritisch zijn over het artistiek niveau. Je hebt hem trouwens bij beoordeling geplaatst en die bescheidenheid siert je ook weer

          Comment


          • #6
            Re: Atlasvlinder

            Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Als het een eigen of geleend exemplaar is, heb je de vrijheid om de omstandigheden naar je hand te zetten.
            Dan denk ik bvb aan het werk van Jimmy Hoffman en Yvonne Späne die ook zulke grote exemplaren fotograferen.
            Maar ik veronderstel dat deze in gevangenschap (vlindertuin?) werd gefotografeerd zodat je natuurlijk beperkt bent in je mogelijkheden.
            In dat geval is het resultaat zeker goed te noemen en mag ik minder kritisch zijn over het artistiek niveau. Je hebt hem trouwens bij beoordeling geplaatst en die bescheidenheid siert je ook weer
            Was inderdaad in een vlindertuin in Frankrijk. Bedankt alvast voor de reakties.

            Comment

            Working...
            X