Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Met de blik op Hoogerheide +up

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Met de blik op Hoogerheide +up

    [IMG]

    update
    [IMG]
    Last edited by bommasien; 25 juni 2017, 15:35.
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Met de blik op Hoogerheide

    Mooi zicht door het glooiende landschap, Sien !
    Je zou er over na kunnen denken om vanonder 2 cm af te snijden. Naar mijn mening is de horizon nu iets te braaf in het midden. (en de foto krijgt figuurlijk meer lucht.
    Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

    Vriendelijke groeten, Johan

    Comment


    • #3
      Re: Met de blik op Hoogerheide

      Oorspronkelijk geplaatst door Johan1956 Bekijk bericht
      Mooi zicht door het glooiende landschap, Sien !
      Je zou er over na kunnen denken om vanonder 2 cm af te snijden. Naar mijn mening is de horizon nu iets te braaf in het midden. (en de foto krijgt figuurlijk meer lucht.
      Kan ik volgen, waarschijnlijk gaat de voorgrond ook wat rustiger worden.
      MVG. Hugo

      Comment


      • #4
        Re: Met de blik op Hoogerheide

        volg anderen

        Comment


        • #5
          Re: Met de blik op Hoogerheide

          sorry dat ik het moet zeggen ( ik ben graag eerlijk ) maar het beeld is niet scherp ,miss komt het door het verkleinen en vergeten naverscherpen ?
          ja nu pas gezien door te klikken , grote versie is wel scherp ,soms klik ik niet altijd op de foto
          miss beter een scherpe kleine versie plaatsen op 1024 pix en aparte link naar groter plaatsen
          de tip van Johan zou ik toepassen stukje af onderaan en miss trachten wat meer contrast in de wolken steken ,verder vind ik hem wel mooi !

          Comment


          • #6
            Re: Met de blik op Hoogerheide

            Nu lijkt de up een beetje te letterlijk genomen en uitgevoerd te zijn Sien !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Met de blik op Hoogerheide

              Voor mij het origineel Sien, maar dan wel met het stukje van onderen eraf...update is wat te hard nu...Maar wel een mooi plaatje van deze bekende plaats voor mij..
              Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
              MIJN WEBSITE

              Comment


              • #8
                Re: Met de blik op Hoogerheide

                Oorspronkelijk geplaatst door jos82 Bekijk bericht
                Voor mij het origineel Sien, maar dan wel met het stukje van onderen eraf...update is wat te hard nu...Maar wel een mooi plaatje van deze bekende plaats voor mij..
                Inderdaad, Sien. Patrick slaat de spijker op zijn kop. De grote is wel mooi scherp.
                Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                Vriendelijke groeten, Johan

                Comment


                • #9
                  Re: Met de blik op Hoogerheide

                  De up is qua contrast en kleuren zeker niet beter hoor Sien, het mag wat subtieler

                  grts
                  Sieg
                  Voor meer foto's ; www.sieg.be

                  Comment

                  Working...
                  X