Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

mooi Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • mooi Brugge

    Brugge_191-HDR by Pascal De Paepe, on Flickr

    bedankt voor het commentaar

    hooglichten beetje hoger

    Brugge_015 by Pascal De Paepe, on Flickr
    Last edited by stropje; 27 juni 2017, 19:00.
    Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

  • #2
    Re: mooi Brugge

    Het klassieke beeld van Brugge. Toch knap met dat avondlicht.
    Mvg Suske

    Comment


    • #3
      Re: mooi Brugge

      Ben het eens met bovenstaande!
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: mooi Brugge

        Er is een leuk en aangenaam sfeertje aanwezig in deze foto en dat maakt hem interessant
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: mooi Brugge

          Je hebt volgens mij de hooglichten teveel naar beneden getrokken. Wat het lichtere deel van de foto had moeten zijn is nu zo dof. Zou volgens mij een mooie foto kunnen zijn als je deze hooglichten weer wat opkrikt.
          Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

          Comment


          • #6
            Re: mooi Brugge

            Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
            Je hebt volgens mij de hooglichten teveel naar beneden getrokken. Wat het lichtere deel van de foto had moeten zijn is nu zo dof. Zou volgens mij een mooie foto kunnen zijn als je deze hooglichten weer wat opkrikt.
            Is inderdaad beter , zou ik nog hoger durven ?
            bedankt voor de reacties iedereen
            Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

            Comment


            • #7
              Re: mooi Brugge

              Ik zou ze nog hoger zetten......
              Straatfotograaf in Antwerpen

              Comment


              • #8
                Re: mooi Brugge

                Van mij mag het nog een pak hoger. Er is nog steeds een soort van waas over het lichte gedeelte. Werk je met lightroom?
                Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                Comment


                • #9
                  Re: mooi Brugge

                  Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
                  Van mij mag het nog een pak hoger. Er is nog steeds een soort van waas over het lichte gedeelte. Werk je met lightroom?
                  ja inderdaad ik werk met lightroom
                  Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

                  Comment


                  • #10
                    Re: mooi Brugge

                    Als ik mag (en neem het me niet kwalijk als ik dit zeg) : deze locatie is al miljarden keren gefotografeerd en biedt fotografisch echt geen enkele uitdaging meer. De Rozenhoedkaai is nog zoiets.
                    Ik ken Brugge zeer goed maar die zoveelste postkaartfoto vond ik nooit een uitdaging. Er is zoveel meer, zoveel origineler en zoveel mooier.

                    Comment


                    • #11
                      Re: mooi Brugge

                      Ik denk dat voor een beginnende fotograaf het absoluut niet uitmaakt of iets al 10.000 keer gefotografeerd is. Ik denk zelfs dat het en goede zaak is om zoiets te fotograferen. Dan kan je tenminste naar andere voorbeelden kijken om te zien wat anderen ervan maken, je eigen foto te analyseren en terug gaan om proberen beter te doen. Origineel zijn komt voor mij later.

                      In lightroom is er een magische schuiver die je eens moet uitproberen (met mate al ga ik zelf zeeer graag veel te ver met dit schuifje). Helderheid binnen de "standaard" tab.

                      Ik vermoed dat je deze foto in RAW genomen hebt? Zoja denk ik dat je met wat prutsen en zoeken er een veel beter resultaat kan uithalen. Dit is alles behalve een slechte foto (eigenlijk zelfs een goede) maar met wat extra spelerei ben ik er zeker van dat hij nog beter kan.
                      Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                      Comment


                      • #12
                        Re: mooi Brugge

                        Oorspronkelijk geplaatst door ijshockeyfreak Bekijk bericht
                        Ik denk dat voor een beginnende fotograaf het absoluut niet uitmaakt of iets al 10.000 keer gefotografeerd is. Ik denk zelfs dat het en goede zaak is om zoiets te fotograferen. Dan kan je tenminste naar andere voorbeelden kijken om te zien wat anderen ervan maken, je eigen foto te analyseren en terug gaan om proberen beter te doen. Origineel zijn komt voor mij later.

                        In lightroom is er een magische schuiver die je eens moet uitproberen (met mate al ga ik zelf zeeer graag veel te ver met dit schuifje). Helderheid binnen de "standaard" tab.

                        Ik vermoed dat je deze foto in RAW genomen hebt? Zoja denk ik dat je met wat prutsen en zoeken er een veel beter resultaat kan uithalen. Dit is alles behalve een slechte foto (eigenlijk zelfs een goede) maar met wat extra spelerei ben ik er zeker van dat hij nog beter kan.
                        ja in RAW en HDR en dan een beetje geexperimenteerd , maar het ka altijd beter
                        iedereen bedankt voor de commentaren en inderdaad we leren iedere dag en foto bij
                        Canon 5D Mark 3/canon 24-105 f4 /canon 100-400mm f4.5-5.6 IS /canon 50mm f1.8

                        Comment

                        Working...
                        X