Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Baby in armen van papa

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Baby in armen van papa

    Hallo,

    Ik ben al even met fotografie bezig, maar zou wel eens een kritische stem willen horen. Voor mijn echtgenote is het allemaal goed en prachtig, maar ik stel voor dat jullie mijn foto's beoordelen met jullie kennersoog ;-)
    Feel free om te zeggen wat jij anders zou doen.

    Alvast bedankt!


  • #2
    Re: Baby in armen van papa

    Voor mij is hij zeker geslaagd. Prachtig opnamestandpunt , zacht licht en dito kleur. Ik zou zelf , voor een meer evenwichtig beeld, het armpje durven weggelopen en het handje symmetrisch aan het andere handje plaatsen. Maar nogmaals, ook zo , is dit voor mij top.

    Comment


    • #3
      Re: Baby in armen van papa

      Kan mij minder bekoren. Verwarrend van inhoud omdat alles afgesneden en vluchtig in beeld is opgenomen, kortom de baby lijkt wel onthoofd. Misschien ben ik de enige met deze opmerking maar toch de moeite getroost om te reageren zoals je vroeg !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Baby in armen van papa

        Oorspronkelijk geplaatst door walter bechhols Bekijk bericht
        Voor mij is hij zeker geslaagd. Prachtig opnamestandpunt , zacht licht en dito kleur. Ik zou zelf , voor een meer evenwichtig beeld, het armpje durven weggelopen en het handje symmetrisch aan het andere handje plaatsen. Maar nogmaals, ook zo , is dit voor mij top.
        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Kan mij minder bekoren. Verwarrend van inhoud omdat alles afgesneden en vluchtig in beeld is opgenomen, kortom de baby lijkt wel onthoofd. Misschien ben ik de enige met deze opmerking maar toch de moeite getroost om te reageren zoals je vroeg !


        Voor mij is de foto goed, maar er ook in komen wat G.R. bedoelt.

        Ik had de achtergrond iets laten doorschijnen zodat je de vader als silhouet bijna kan waarnemen waardoor het niet meer zo lijk dat de baby is onthoofd.

        Verder nog proberen en terug posten
        Doe nooit iets aan een ander wat je zelf niet graag hebt !!!
        Met een gebalde vuist is het moeilijk iemand de hand te schudden.

        BD0460BE

        Comment


        • #5
          Re: Baby in armen van papa

          Oorspronkelijk geplaatst door Bachus1909 Bekijk bericht
          Voor mij is de foto goed, maar er ook in komen wat G.R. bedoelt.

          Ik had de achtergrond iets laten doorschijnen zodat je de vader als silhouet bijna kan waarnemen waardoor het niet meer zo lijk dat de baby is onthoofd.

          Verder nog proberen en terug posten
          Dankjewel voor de reacties. Ik had er niet bij stil gestaan om met een silhouet van vader te werken, iets dat ik een volgende keer zeker zal proberen.

          Ik kan me ook vinden in de opmerking van G.R. Ik heb nog een andere foto die meer evenwicht geeft, maar ik ben zelf niet tevreden van m'n scherptediepte.
          De vingers die langs het hoofdje gepositioneerd zijn, vind ik dan wel weer goed, omdat de baby als het ware vanuit het oneindige naar voren geduwd wordt.
          Dat is maar hoe ik het zie :-)

          Comment


          • #6
            Re: Baby in armen van papa

            Voor mij liever de 2e. 1e is inderdaad een beetje vreemd. Het silhouet van de vader er door later komen kan inderdaad een zeer mooi effect geven dus is zeker iets dat je eens kan proberen. Maar voor mij is die 2e toch al wel geslaagd.
            Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

            Comment


            • #7
              Re: Baby in armen van papa

              Oorspronkelijk geplaatst door Pjettr Bekijk bericht
              Dankjewel voor de reacties. Ik had er niet bij stil gestaan om met een silhouet van vader te werken, iets dat ik een volgende keer zeker zal proberen.

              Ik kan me ook vinden in de opmerking van G.R. Ik heb nog een andere foto die meer evenwicht geeft, maar ik ben zelf niet tevreden van m'n scherptediepte.
              De vingers die langs het hoofdje gepositioneerd zijn, vind ik dan wel weer goed, omdat de baby als het ware vanuit het oneindige naar voren geduwd wordt.
              Dat is maar hoe ik het zie :-)
              Zeker en vast oprechte dank voor je begrip want opmerkingen maken is gemakkelijk, uitvoeren is andere koek !
              De zwartwit uitvoering en inhoud vind ik al veel beter, menselijker en realistischer. Je ideeën zijn creatief, blijven verder doen zou ik zeggen !
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Baby in armen van papa

                Ik vind de tweede niet geslaagd. Door de geringe scherptediepte lijken de handjes hier stompjes. Bij de eerste lijkt de vingers ook mer bescherming te bieden.

                Comment


                • #9
                  Re: Baby in armen van papa

                  In zwart-wit een toppertje.
                  ...leeg...

                  Comment


                  • #10
                    Re: Baby in armen van papa

                    persoonlijk zou ik die eerste enger kaderen
                    Albums
                    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Baby in armen van papa

                      Wel ik vind die eerste eigenlijk heel mooi, maar ben niet zo'n fan van de kleurbewerking.
                      Ik denk dat hij er in een simpel en mooi zw veel sterker uitkomt.
                      Groetjes,
                      Dominic

                      Comment


                      • #12
                        Re: Baby in armen van papa

                        Oorspronkelijk geplaatst door zibro Bekijk bericht
                        Wel ik vind die eerste eigenlijk heel mooi, maar ben niet zo'n fan van de kleurbewerking.
                        Ik denk dat hij er in een simpel en mooi zw veel sterker uitkomt.
                        Die had ik ook gemaakt, ik kon zelf niet kiezen :-)

                        Comment

                        Working...
                        X