Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussels Urban Trail V (en slot)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Brussels Urban Trail V (en slot)




    andere beelden in dit reeksje :

    no_1

    no_2

    no_3

    no_4

    mijn website : klik

  • #2
    Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

    Afgezien van de leuke plaatjes, mijn inziens toch te veel verscherpt zodat m'n ogen er pijn van doen...
    Niet verscherpt? ook oké, maar toch doen m'n ogen zeer...
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

    Comment


    • #3
      Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

      bij deze dacht ik juist zou meer focus op loopster zetten, ze komt wazig over of zie ik dat verkeerd?

      Comment


      • #4
        Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

        Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
        Afgezien van de leuke plaatjes, mijn inziens toch te veel verscherpt zodat m'n ogen er pijn van doen...
        Niet verscherpt? ook oké, maar toch doen m'n ogen zeer...
        Kan best tegen kritiek maar deze vind ik echt wel grof.
        In twee zinnen wordt een ganse reeks herleid naar ("doet pijn aan mijn ogen") ˛
        Moet zeggen dat mijn goesting op dit moment ver te zoeken is.
        Tijd voor mij om te bezinnen of ik nog verder energie steek in dit forum.
        Hopelijk heeft het schrijven van die comment deugd gedaan
        Groeten,
        Peter
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

          Het best is kalm te blijven en eventueel wat rust nemen Peter ! Het reeksje (misschien zijn er nog) is wel tof om volgen en telkens met laag standpunt wat de dynamiek verhoogt in de weergave
          Is deze een HDR ? Misschien gewoon beter, wie niet waagt , niet wint
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

            sorry dat ik u beledig, zei gewoon wat ik vond van deze foto voorzichtig met een vraag

            Comment


            • #7
              Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

              Allee maak je niet zo dik, het was gewoon mijn indruk en niet mijn bedoeling om de foto af te kraken. Heel verdienstelijk in beeld gebracht toch.
              Maar in de meeste gevallen als je zoiets opmerkt, is de reactie .... nee helemaal niet verscherpt. Nou, dan heb je dit zo bedoelt, neem je mijn mening voor kennis aan, en hoef je hier toch niet weg te lopen. D'r zijn er hier voor minder al gegaan, maar voor méér toch gebleven...
              Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

              Comment


              • #8
                Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

                Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                Afgezien van de leuke plaatjes, mijn inziens toch te veel verscherpt zodat m'n ogen er pijn van doen...
                Niet verscherpt? ook oké, maar toch doen m'n ogen zeer...
                Ik zie eigenlijk niet wat hier grof aan is. Ik denk in ieder geval dat het niet echt grof bedoeld was (hoop ik toch). Door de bewerking zien die bomen er inderdaad wat te verscherpt uit waardoor ik die reactie begrijp. Is het erg? Voor mij absoluut niet. Het blijft een mooie reeks
                Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

                Comment


                • #9
                  Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

                  Was een heel mooi reeksje. Mooie kleuren, mooie composities.
                  Verscherping op het randje.
                  Ik ben er zeker van dat Henk dat niet slecht bedoelt hoor. Tekst is gewoon vlak, en ik heb daardoor in het verleden ook al wat dingen verkeerd geinterpreteerd.
                  Groetjes,
                  Dominic

                  Comment


                  • #10
                    Re: Brussels Urban Trail V (en slot)

                    Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                    bij deze dacht ik juist zou meer focus op loopster zetten, ze komt wazig over of zie ik dat verkeerd?
                    sluitertijd van 1/125" bewust zo gekozen om nog beweging in de loopster te hebben - en dat heeft niks met focus te maken
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment

                    Working...
                    X