Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

strandzeeschip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] strandzeeschip

    Last edited by Guest8; 28 juni 2017, 16:13.

  • #2
    Re: strandzeeschip

    Nog een paar stapjes achteruit en dan was de top van de centrale mast ook zichtbaar....... of een beetje meer uitzoomen, dat kan ook natuurlijk.
    Wat wil je overbrengen met dit beeld?
    Straatfotograaf in Antwerpen

    Comment


    • #3
      Re: strandzeeschip

      ik kon niet werkte met 24mm prime als ik achteruit ging komen er andere storende elementen in beeld topje vind ik niet zo erg, eerst wou ik een kind fotograferen die in die cirkel kwam piepen maar telkens zich verstopte wanneer ik wou fotograferen na enkele pogingen gaf ik het op en dit is er een van, vond het schip ook leuk

      Comment


      • #4
        Re: strandzeeschip

        Oorspronkelijk geplaatst door Eduardo Bekijk bericht
        Wat wil je overbrengen met dit beeld?
        Het strandzeeschip, dat spreekt voor zich!

        Prachtige plaat overigens. Ik zou het niet beter kunnen vastleggen.

        Comment


        • #5
          Re: strandzeeschip

          moest dat kind er wel opstaan had dit beeld misschien inhoud, een verhaal u niet echt. Omdat verhaal dan te maken had je ook een lager standpunt moeten nemen en de cirkel op een sterkpunt moeten brengen en daar dan de focus leggen. Maar daar was je zeker niet op voorbereid want het kind kwam maar soms piepen net zoals die wielertoerist ook plots langs kwam en je er niet op voorbereid was.
          Fotograferen is meer dan op het knopje duwen. Dat is je voorbereiden, inschatten, anticiperen, instellingen juist zetten, kaderen, focussen,... en uiteindelijk op de ontspanknopje duwen. Maar dat wist je natuurlijk al.

          Comment


          • #6
            Re: strandzeeschip

            inderdaad en ik doe meer dan alleen fotograferen ik heb wel mijn camera bij maar ik ben nu met verlof en door dat ik een cursus volg neem ik foto's die zich op het ogenblik voordoen en die ik leuk vind om dan later te laten oordelen, als de cursus hervat krijgen we opdrachten en dan zal ik gerichter werken

            Comment


            • #7
              Re: strandzeeschip

              Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
              inderdaad en ik doe meer dan alleen fotograferen ik heb wel mijn camera bij maar ik ben nu met verlof en door dat ik een cursus volg neem ik foto's die zich op het ogenblik voordoen en die ik leuk vind om dan later te laten oordelen, als de cursus hervat krijgen we opdrachten en dan zal ik gerichter werken
              Maar 't is niet omdat je op vakantie bent dat je niet meer moet nadenken over je beeldopbouw. En als je een spelend kind wil fotograferen dan is dat kind wel essentieel in je beeld als dat er dan slecht
              of helemaal niet opstaat heb je een mislukte foto en dat zou je zelf ook wel kunnen bedenken dat hoef je hier niet elke keer tonen. In de beginnershoek kan je dit met een gerichte vraag erbij zetten. Dan krijg je ook gerichte antwoorden.

              Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk

              Comment


              • #8
                Re: strandzeeschip

                ja ja die beginnershoek he

                Comment


                • #9
                  Re: strandzeeschip

                  Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                  ja ja die beginnershoek he
                  maar gij volet u precies al ne grote jongen hé, te goed voor de beginnershoek !
                  EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                  https://sites.google.com/view/pdh65/

                  Comment


                  • #10
                    Re: strandzeeschip

                    Waarom heb je die plaat niet als 'showcase' opgegeven?

                    Comment


                    • #11
                      Re: strandzeeschip

                      :b........

                      Comment


                      • #12
                        Re: strandzeeschip

                        Dit heeft niets met een foto te maken.
                        Mijn zoontje van 5 maakte al beter werk toen hij 3 was en dat is geen grap.

                        Ik zie dat men hier ook weer zijn best doet om opbouwende kritieken te geven die in de wind geslagen worden.
                        Leer nu eens van die commentaren en begin in de beginnershoek met foto's plaatsen.
                        Een hoop ouwe zooi
                        www.rbfoto.nl

                        Comment


                        • #13
                          Re: strandzeeschip

                          Oorspronkelijk geplaatst door kawaracer Bekijk bericht
                          Maar 't is niet omdat je op vakantie bent dat je niet meer moet nadenken over je beeldopbouw. En als je een spelend kind wil fotograferen dan is dat kind wel essentieel in je beeld als dat er dan slecht
                          of helemaal niet opstaat heb je een mislukte foto en dat zou je zelf ook wel kunnen bedenken dat hoef je hier niet elke keer tonen. In de beginnershoek kan je dit met een gerichte vraag erbij zetten. Dan krijg je ook gerichte antwoorden.

                          Verstuurd vanaf mijn HUAWEI Y560-L01 met Tapatalk
                          Ik zou zeggen: hou al je foto's bij tot de cursus begint en laat de lesgever een oordeel vellen. Hier heb je op nagenoeg alle opmerkingen een wederwoord: ik stond niet goed, ik had de juiste lens niet bij, ik kon me niet bukken, het moest snel gaan,...
                          Ik denk dat de lesgever wel een dagje mag uittrekken om je wederwoorden te weerleggen of beter nog, gewoon te aanhoren.

                          I rest my case.


                          Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

                          Comment


                          • #14
                            Re: strandzeeschip

                            heb je het nog niet begrepen

                            Comment


                            • #15
                              Re: strandzeeschip

                              Oorspronkelijk geplaatst door Heembeek Bekijk bericht
                              ...............................................
                              Ik denk dat de lesgever wel een dagje mag uittrekken om je wederwoorden te weerleggen of beter nog, gewoon te aanhoren.

                              I rest my case.
                              Ik vraag me af welke resultaten hij gehaald heeft voor DIGI I ? En of hij in September over mag naar DIGI II ?
                              Het zou een zware deliberatie kunnen worden.
                              " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                              Comment

                              Working...
                              X