Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

dame met hond

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] dame met hond

    toen ik aan zee was heb ik op de late namiddag een dame aangesproken, om te vragen voor een foto van haar en haar hond te mogen nemen het licht leek me geschikt en de omgeving ook de vrouw stemde toe

  • #2
    Re: dame met hond

    Eenvoudig portretje maar stukken beter dan je vorige. Je gaat de goede weg op.

    Comment


    • #3
      Re: dame met hond

      Deze is qua belichting duidelijk beter dan de andere strandfoto met de honden. Normaliter zou ik de dame vragen om in de camera te kijken, maar bij deze pose is haar blik voor mij juist goed. Jammer van het bandje (van het tasje) dat is zo'n klein puntje dat stoort.
      En een hond in de camera laten kijken is een sport op zich, dat is je hier prima gelukt. Ik had deze week een gezelschap van twaalf personen mét hondje... toen ben ik maar gaan grommen, hondje keek naar mij en twaalf personen lachten haha...
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: dame met hond

        ik was al blij dat ze wou poseren vragen om haar handtas uit te doen zou misschien net te veel zijn voor haar

        Comment


        • #5
          Re: dame met hond

          Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
          ik was al blij dat ze wou poseren vragen om haar handtas uit te doen zou misschien net te veel zijn voor haar
          En toch zul je ervaren dat ze daar in de regel geen enkel probleem mee hebben...
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: dame met hond

            is voor mij al een nieuwe ervaring

            Comment


            • #7
              Re: dame met hond

              Een Pyrenees herdershondje
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment

              Working...
              X