Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Llangollen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Llangollen

    Een prachtig stadje met veel aanbod waaronder regen, de Dee (zien we hier), een aquaduct, een stoomtrein en jaarlijks een internationaal festival met zang en dans waar ik reeds in 1955 optrad.
    Ik had de zwartwit voorspeld en ben nu niet de enige merk ik;

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Llangollen

    redelijk veel te beleven aldaar lijkt me
    Optreden, ik wist niet dat je optrad Raymond ...

    Knappe opname met een zeer mooie compo, redelijk donker en duister afgewerkt maar het typeert jouw stijl wel
    Dus voor mij zeker geslaagd

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Llangollen

      Dit is me te donker voor zo'n idyllisch dorpje.

      Comment


      • #4
        Re: Llangollen

        Lekker somber, dat past bij het weertje

        Wat danste jij daar dan toen ? Charleston (ik weet wel dat je muzikant bent )
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Re: Llangollen

          Door de sombere omgeving komt The Royal wel goed tot zijn recht.

          Comment


          • #6
            Re: Llangollen

            voor mij een beetje te dramatisch ver goed

            Comment


            • #7
              Re: Llangollen

              Door de weersomstandigheden zoals zware lage bewolking en regen de foto aan de dramatische kant gehouden, dit is een keuze die je maakt als fotograaf waar de betrokkenheid op dat moment een grote rol vervuld. Dat sommige kijkers dit 'te zwaar' vinden is begrijpelijk.
              Via kleine trom - of solo trommel - ben ik slagwerker geworden, mijn optreden aldaar was 'solo-trom' en oogste bijval met grote onderscheiding wat ik 2 jaar nadien nog eens overdeed en de meisjes ... ja, hoe was dat weer (oud worden hé) !
              Ga nu eventjes het 'zeeke' opzoeken, tot zaterdag en ieder al bedankt voor de reacties.
              Kunst is genieten - genieten is een kunst !

              Comment


              • #8
                Re: Llangollen

                Heerlijk zware omzetting welke hier helemaal passend is, past helemaal bij het sfeertje..Het hotel komt helemaal tot zijn recht hier...Heel mooi..
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Llangollen

                  mooie sfeer gecreëerd ,beetje tot het dramatische negatieve ,bijna oorlogssfeer .
                  wel zie ik op je meeste foto's soort lichte halo (witte lijn) hier boven de bomen ,je zegt iedere keer dat het geen blend is ,
                  maar ik vraag mij toch af hoe je er aan komt ,niet negatief bedoeld maar gewoon uit nieuwsgierigheid

                  Comment


                  • #10
                    Re: Llangollen

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    mooie sfeer gecreëerd ,beetje tot het dramatische negatieve ,bijna oorlogssfeer .
                    wel zie ik op je meeste foto's soort lichte halo (witte lijn) hier boven de bomen ,je zegt iedere keer dat het geen blend is ,
                    maar ik vraag mij toch af hoe je er aan komt ,niet negatief bedoeld maar gewoon uit nieuwsgierigheid
                    Vooreerst weet ik dat je het goed bedoeld dus geen probleem Patrick. Betreffende belichting en contrast werk nog steeds zoals in de oude glorietijd met 'doordrukken en tegenhouden', is het daar dat je het moet gaan zoeken ?
                    Sfeer en vooral inhoud heb ik altijd belangrijk gevonden in foto's en deze uit te tekenen met licht, zodoende tracht ik meestal deze in de foto te krijgen tot het mij voldoet, soms vind ik het resultaat geslaagd en soms kon het wat beter.
                    Hopelijk is dit antwoord voldoende ?
                    Jos en Bopatje eveneens oprechte dank voor jullie reactie.
                    Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Llangollen

                      De somberheid is heel mooi gedaan in deze foto. Ook het stroompje leidt ons mooi verder in de het landschap.
                      Nikon D500 en D7100 + Tokina 11-16 F2.8 + Nikon 17-55 F2.8 + Nikon 70-200 F4

                      Vriendelijke groeten, Johan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Llangollen

                        ik kan moeilijk objectief reageren, voel me namelijk nogal fan van je zwartwitfotografie. zogezegd een banaal fotootje van een otel, maar doe het maar eens. ferm !
                        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                        Comment


                        • #13
                          Re: Llangollen

                          Gek hoe ik toch altijd verderop naar dat dorp(huizen) blijf kijken, zodat de Royal aan mij wat voorbijgaat.
                          MVG. Hugo

                          Comment

                          Working...
                          X