Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Krook-it

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Krook-it



    ik ben waarschijnlijk niet de enige en zeker niet de laatste maar hierbij toch een poging :-)

    update





    Grtz

    Nathan
    Last edited by thaann; 22 juni 2017, 18:40.
    www.lensculture.com/nathan-verstraete

  • #2
    Re: Krook-it

    Een heel goed poging, mooie zwarten.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Krook-it

      technisch misschien juist, maar geeft mij geen wow gevoel

      Comment


      • #4
        Re: Krook-it

        Ik voel nattigheid, niet door het water maar de manier van bewerking (of presentatie als je wil). Ik val voor de kracht van het contrast en de expressie
        Merk wat invloed van aloo's rond het dak van het gebouw !
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Krook-it

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          .....Ik val voor de kracht van het contrast en de expressie
          Merk wat invloed van aloo's rond het dak van het gebouw !
          ...ik zie ze ook en ik weet wat je bedoelt en was er ook naar op zoek gegaan maar ze zijn er ook op het originele onbewerkt bronbeeld dus ga ikervan uit dat die lichtnuances er ook effectief zijn/waren, de zon gaat onder achter het gebouw dus zelfs na zonsondergang komt het meeste licht van achter het gebouw...is het dak weerspiegelend en reflecteert het daar wat licht door de opstaande rand van het dak? (plassen regenwater zullen er deze dagen niet opliggen :-). Een echt antwoord heb ik ook niet maar ze zijn er niet virtueel bijgekomen misschien wel zichtbaarder geworden.


          Misschien kan iemand die al op het dak geweest is meer klaarheid brengen?


          Grtz

          Nathan
          Last edited by thaann; 22 juni 2017, 07:43.
          www.lensculture.com/nathan-verstraete

          Comment


          • #6
            Re: Krook-it

            Oorspronkelijk geplaatst door thaann Bekijk bericht
            ...ik zie ze ook en ik weet wat je bedoelt en was er ook naar op zoek gegaan maar ze zijn er ook op het originele onbewerkt bronbeeld dus ga ikervan uit dat die lichtnuances er ook effectief zijn/waren, de zon gaat onder achter het gebouw dus zelfs na zonsondergang komt het meeste licht van achter het gebouw...is het dak weerspiegelend en reflecteert het daar wat licht door de opstaande rand van het dak? (plassen regenwater zullen er deze dagen niet opliggen :-). Een echt antwoord heb ik ook niet maar ze zijn er niet virtueel bijgekomen misschien wel zichtbaarder geworden.





            Grtz

            Nathan
            Niet TE zwaar aan tillen Nathan want ik ook wordt daar geregeld mee geconfronteerd bij de omzetting, soms vind ik het interessant mooi en soms storend. Ik kan je reactie dus wel volgen en begrijpen !
            Voor mij is het probleem uitgeklaard en opgelost
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Krook-it

              Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
              Niet TE zwaar aan tillen Nathan want ik ook wordt daar geregeld mee geconfronteerd bij de omzetting, soms vind ik het interessant mooi en soms storend. Ik kan je reactie dus wel volgen en begrijpen !
              Voor mij is het probleem uitgeklaard en opgelost
              Til er niet zwaar aan maar boos op mezelf, vooral had het gezien, teruggegaan in mijn bewerkingen en ze waren er van in het begin... bleken ze er net voor ingekropen te zijn bij samenstellen van de meerdere belichtingen :-)
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: Krook-it

                De update lijkt mij helderder.
                Ik vind dit een vreselijk moeilijk gebouw om (in zijn geheel) in beeld te brengen.Heb er zelf voor gestaan en ben terug afgedropen (letterlijk, het regende ...).
                Al met al is dit een fraaie poging, vooral de omzetting mag er zijn.
                Vriendelijke groet, laGrange
                http://lagrange.1x.com
                "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                Comment

                Working...
                X