Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

    UPDATE: aan iedereen die de app wil gebruiken/testen, zie userbase forum: https://userbase.be/forum/viewtopic....=50276#p705237. Je vind daar alle nodige info.

    Dag iedereen,

    Om het bekijken van VRT NU en Vier video's makkelijker te maken, heb ik een Apple TV (4th gen) app gemaakt. Nu kan je dus de video's bekijken zonder Airplay te gebruiken .
    Het is een allereerste versie waarbij er 2 secties zijn: Video's en Live.
    De video's bekijken, pauzeren, terugspoelen, ... zou moeten werken.

    Om al een paar eerste reactie's te horen en de app gebruiksvriendelijker te maken, zoek ik een aantal testers.
    Het testen gebeurt via TestFlight (de officiële manier van Apple).

    Als je wil testen moet je mij enkel uw email bezorgen (al dan niet van je Apple ID).

    Ik zou er later ook graag de video's van VTM erin beschikbaar maken.

    Een paar screenshots

    Startscherm:


    Live streams:


    VRT NU categorieën:


    Koken Categorie:


    Dagelijkse Kost:
    Last edited by PieterVO; 7 december 2017, 01:03.
    Canon 600D + 18-55mm IS II

  • #2
    Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

    Zeer mooi initiatief, helaas is mijn Apple TV niet van de nieuwste generatie en ondersteunt hij geen apps, anders had ik graag voor je getest!
    Dit soort apps zijn wel een reden waarom ik me een nieuw model zou aanschaffen, eindelijk een (hopelijk vlotte ) mogelijkheid om enkele Belgische zenders te bekijken op het toestel...

    Comment


    • #3
      Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

      Dat ziet er proper uit!!
      Jammer geen AppleTV hier. Geen zin om een AndroidTV versie te maken ;-)
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

        Ziet er netjes uit... ik heb apple tv 4 en wil dit wel uitproberen... ik stuur je een pm...

        Comment


        • #5
          Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

          Nogal laat dat ik dit bericht zie, kan ik nog altijd een invitation code krijgen om dit te testen? Ik kijk echt wel uit naar deze app :-)

          Comment


          • #6
            Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

            Mocht je onverhoopt nog testers zoeken.
            Je mag me steeds contacteren, ben gemotiveerd om mee te werken.

            Groeten

            Comment


            • #7
              Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

              Hier een Chromecast gebruiker. Zou deze app hiermee ook kunnen werken?



              Wij gebruiken de chomecast in ons verblijf in Zuid Frankrijk om te streamen naar onze TV. Orange waarvan wij wel een abonnement hebben voor Wifi en TV biedt daar "uiteraard" voor het overgrote deel enkel Franse zenders. Buiten een paarl internationale nieuwszenders is daar de kous wel af voor de buitenlandse residenten. Een schotel is daar geen optie gezien de vergadering van mede-eigenaars dit verbiedt. En met recht geiazende unieke ligging van de residentie.
              Chromecast biedt dus ook geen VRT-Nu aan. Voor ons zou dit uiteraard welkom zijn naast VTM, al was het maar voor de nieuwslezingen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

              Comment


              • #8
                Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                Als je de vrtnu website gebruikt, kan je de video toch laten streamen naar je Chromecast?

                Video starten op bvb je gsm, cast icoon selecteren en juiste Chromecast aanvinken.
                Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                Website - 500px - Instagram

                Comment


                • #9
                  Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                  Als je de vrtnu website gebruikt, kan je de video toch laten streamen naar je Chromecast?

                  Video starten op bvb je gsm, cast icoon selecteren en juiste Chromecast aanvinken.
                  Ach zo, dat moet ik dan nog eens proberen. Maar ben je zeker dat het cast-icoon aanwezig is? Ik dat dat dit er niet was in één van de bovenhoeken.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                    Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    Ach zo, dat moet ik dan nog eens proberen. Maar ben je zeker dat het cast-icoon aanwezig is? Ik dat dat dit er niet was in één van de bovenhoeken.
                    Meestal wel. Hangt van het programma af en welke video codec ze hebben gebruikt denk ik.

                    Heb het nog maar 1 keer gehad dat dit idd niet beschikbaar was.
                    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
                    Website - 500px - Instagram

                    Comment


                    • #11
                      Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                      Oorspronkelijk geplaatst door SteefD Bekijk bericht
                      Meestal wel. Hangt van het programma af en welke video codec ze hebben gebruikt denk ik.

                      Heb het nog maar 1 keer gehad dat dit idd niet beschikbaar was.
                      Ah zo gaat dat...
                      Leeft en LAAT LEVEN !

                      Comment


                      • #12
                        Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                        Nog steeds op zoek naar testers?

                        Comment


                        • #13
                          Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                          Beste, ook interesse van mijn kant om te testen .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                            Iedereen die de app wil gebruiken of testen is nog altijd welkom!
                            Zie hier voor alle info: https://userbase.be/forum/viewtopic....=50276#p705237
                            Canon 600D + 18-55mm IS II

                            Comment


                            • #15
                              Re: Testers VRT NU en Vier Apple TV app gezocht

                              Hoi!

                              Ik heb hier zojuist een account aangemaakt om gewoon maar even te zeggen: DANK U!!!!!!!

                              Dit is écht de app die ik al heel lang zoek. Geweldig initiatief!

                              Ik ga uitgebreid testen en geef zo veel mogelijk feedback :-)

                              Comment

                              Working...
                              X