Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Elfstedenronde Brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Elfstedenronde Brugge


    Dit weekend nog eens de camera van onder 't stof gehaald voor de Elfstedenronde.
    Jens Keukeleire en Mathieu Van der Poel op kop op de voorlaatste kasseistrook:



    Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

  • #2
    Re: Elfstedenronde Brugge

    De setting tussen al dat groen is goed gekozen. De inspanning van de renners is duidelijk, maar ik mis een beetje panning.

    Comment


    • #3
      Re: Elfstedenronde Brugge

      Ik kan mijn voorganger bijtreden, een goede opname maar de acteurs staan stil.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Elfstedenronde Brugge

        Ik begrijp jullie reacties, maar kun je op kasseien pannen? Lijkt me bijna onmogelijk (maar ik kan mis zijn natuurlijk)
        Last edited by Nelita; 24 juni 2017, 14:51.
        Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

        Comment


        • #5
          Re: Elfstedenronde Brugge

          voor mij hoeft die panning niet. Geslaagde foto: mooie kleuren, zeer scherp, goede compo ...

          Comment


          • #6
            Re: Elfstedenronde Brugge

            Oorspronkelijk geplaatst door paranoia Bekijk bericht
            voor mij hoeft die panning niet. Geslaagde foto: mooie kleuren, zeer scherp, goede compo ...
            Vind ik ook.
            www.peterwagemans.be

            Comment


            • #7
              Elfstedenronde Brugge

              Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
              Ik begrijp jullie reacties, maar kun je op kasseien pannen? Lijkt me onmogelijk (maar ik kan mis zijn natuurlijk)
              Voor mij een geslaagd beeld. Al had ik in dit geval een iets hoger standpunt aangenomen zodat je de kasseien iets beter ziet. Afhankelijk van je bedoeling natuurlijk. Het beeld op zich is prima. Enkel gaan de kasseien nu verloren. Als je de kasseien wou benadrukken had het standpunt wat hoger gemoeten. Als dat niet de bedoeling was is het een prima compo

              Panning voor mij niet nodig. Al kan het wel. Je moet dan enkel een snellere sluitertijd kiezen omdat de renners ook verticaal ipv enkel horizontaal door je beeld bewegen.


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              Mvg,
              Gregory
              www.gvg-photo.com

              Comment


              • #8
                Re: Elfstedenronde Brugge

                Oorspronkelijk geplaatst door GregoryVG. Bekijk bericht
                Voor mij een geslaagd beeld. Al had ik in dit geval een iets hoger standpunt aangenomen zodat je de kasseien iets beter ziet. Afhankelijk van je bedoeling natuurlijk. Het beeld op zich is prima. Enkel gaan de kasseien nu verloren. Als je de kasseien wou benadrukken had het standpunt wat hoger gemoeten. Als dat niet de bedoeling was is het een prima compo

                Panning voor mij niet nodig. Al kan het wel. Je moet dan enkel een snellere sluitertijd kiezen omdat de renners ook verticaal ipv enkel horizontaal door je beeld bewegen.
                Bedankt voor je reactie, Gregory!

                Het standpunt is effectief bewust zo gekozen, zodat de kasseien niet zichtbaar zijn. Ik vind dat de foto zo iets mysterieuzer is en zo worden de renners ook mooi omringd door de groene omgeving.

                I.v.m. de panning: akkoord dat dit technisch mogelijk moet zijn, maar toch wel extreem moeilijk (juist omwille van de verticale beweging gecombineerd met de horizontale beweging).

                Peter en Paranoia, ook dank voor jullie reacties!
                Facebook & http://www.nelemispelonphotography.be/

                Comment


                • #9
                  Re: Elfstedenronde Brugge

                  Ik heb al panning geprobeerd op het veldrijden en dat is toch wel enigszins vergelijkbaar. Wel vele mislukkingen tot gevolg en dan kun je zoals in dit geval kiezen voor zekerheid met een snelle sluitertijd. En daar is uiteraard niets mis mee !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Elfstedenronde Brugge

                    Oorspronkelijk geplaatst door Nelita Bekijk bericht
                    Bedankt voor je reactie, Gregory!

                    Het standpunt is effectief bewust zo gekozen, zodat de kasseien niet zichtbaar zijn. Ik vind dat de foto zo iets mysterieuzer is en zo worden de renners ook mooi omringd door de groene omgeving.

                    I.v.m. de panning: akkoord dat dit technisch mogelijk moet zijn, maar toch wel extreem moeilijk (juist omwille van de verticale beweging gecombineerd met de horizontale beweging).

                    Peter en Paranoia, ook dank voor jullie reacties!
                    Zoals eerder gezegd een prima plaat! Ik vind ze persoonlijk ook beter vanuit dit standpunt net zoals je beeld van vermote. Ik zou dan gewoonweg niet vermelden dat het op kasseien is [emoji6]


                    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Mvg,
                    Gregory
                    www.gvg-photo.com

                    Comment

                    Working...
                    X