Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trouwpartij Leuven

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] trouwpartij Leuven

    eerste foto waren de gasten en wou die sfeer weergeven maar komt beter tot zijn recht in serie
    Last edited by Guest8; 19 juni 2017, 22:21.

  • #2
    Re: trouwpartij Leuven

    Wat me direct opvalt is dat de bruidegom er onwennig opstaat.
    Er zijn weer veel zaken in beeld waardoor je niet goed weet op wie je de focus hebt gelegd
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: trouwpartij Leuven

      Het is inderdaad een mooi stadhuis, de vele personen op de voorgrond storen een beetje... misschien gaat de fotografe die
      in het midden staat een beter beeld maken dan dit ? Met die vraag blijf ik wel even bezig...

      Comment


      • #4
        Re: trouwpartij Leuven

        op deze foto trekken de man met de paraplu en de dame met het fototoestel meer de aandacht dan het huwelijkskoppel, maar misschien is dit ook de bedoeling?

        Comment


        • #5
          Re: trouwpartij Leuven

          ja ze waren het huwelijkskoppel niet foto is deel van een serie

          Comment


          • #6
            Re: trouwpartij Leuven

            Dit is weer een goed voorbeeld dat huwelijksfotografie een apart vak is... en eenieder die het knopje op het toestel kan drukken is nog geen huwelijksfotograaf
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: trouwpartij Leuven

              Had je geen flits bij? Door in te flitsen had je het licht mooi kunnen balanceren. Voor de rest sluit ik mij aan bij de vorige reacties.
              Bezoek onze website: Studio Vanbilloen Facebook groep: https://www.facebook.com/groups/studio.fotografie.hulp/ | Facebookgroep Studiofotografie materiaal 2eHands/

              Comment


              • #8
                Re: trouwpartij Leuven

                Henk47 ik heb nooit beweerd een huwelijksfotograaf te zijn, deze foto's waren genomen als onderdeel van mijn cursus, het is toch de bedoeling dat jullie oordelen als je oordeelt over deze foto dan weet ik hoe ik moet bijsturen ( opdracht was mens in de straat )
                dat van die flits is nuttiger informatie

                Comment


                • #9
                  Re: trouwpartij Leuven

                  Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                  Henk47 ik heb nooit beweerd een huwelijksfotograaf te zijn, deze foto's waren genomen als onderdeel van mijn cursus, het is toch de bedoeling dat jullie oordelen als je oordeelt over deze foto dan weet ik hoe ik moet bijsturen ( opdracht was mens in de straat )
                  dat van die flits is nuttiger informatie
                  De titel is trouwpartij Leuven, en niet straatfotografie.
                  Als je dit erbij had vermeld, waren er andere reacties gekomen.
                  En voor de goede orde ;-) ik ben geen huwelijksfotograaf, alhoewel ik er ken die het niet veel beter doen.
                  Grioetjes, Henk
                  Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                  (BD1383NL)

                  Comment


                  • #10
                    Re: trouwpartij Leuven

                    Die tweede is - in mijn ogen - veel beter dan die eerste
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: trouwpartij Leuven

                      mijn doel van deze foto's was vooral witbalans en belichting, daarom die trouwpartij waarvan ik ongeveer een twintigtal foto's heb genomen opdracht was mensen ik was daar toevallig en heb die gelegenheid gebruikt

                      Comment

                      Working...
                      X