Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een stukje Frankrijk in België ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Een stukje Frankrijk in België ...

    Hallo,

    Zeer recent de Olympus OM-D E-M10MkII aangeschaft ...
    Vandaag tijdens een motorrit dit mooie plekje ontdekt:



    Groeten,
    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Re: Een stukje Frankrijk in België ...

    Mooi contrast tussen voor- en achtergrond wat betreft de kleuren en tevens mooi contrast tussen voor- en achtergrond wat betreft de gekozen DOF.
    Geslaagd totaalbeeld.

    Mvg.,
    Smets84.

    Comment


    • #3
      Re: Een stukje Frankrijk in België ...

      Inderdaad een mooi stukje natuur dat je ons laat zien
      Beetje spijtig vind ik persoonlijk dat grijze gebouw, of wat het ook moge zijn, in de achtergrond
      Voor meer foto's ; www.sieg.be

      Comment


      • #4
        Re: Een stukje Frankrijk in België ...

        Knap gespeeld hier met de scherpte diepte, geeft inderdaad een mooi Frans sfeertje weer..
        Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
        MIJN WEBSITE

        Comment


        • #5
          Re: Een stukje Frankrijk in België ...

          leuk experimentje.
          al kan ik me niet van de indruk ontdoen dat de scherpe bloemekes en steeltjes net iets te veel verscherpt zouden zijn ?
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment


          • #6
            Re: Een stukje Frankrijk in België ...

            Dag iegienie,

            Toch geen extra verscherping toegepast.
            Was een experimentje met de Olympus OMD E-M10MkII + Olympus 40-150mm lens.
            Ik heb gemerkt bij andere foto's dat deze lens erg scherp is, en de camerinstelling voor scherpte is normaal, dus ook daar geen extra verscherping.
            Misschien iets minder scherp instellen?

            Jaja

            Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
            leuk experimentje.
            al kan ik me niet van de indruk ontdoen dat de scherpe bloemekes en steeltjes net iets te veel verscherpt zouden zijn ?
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment


            • #7
              Re: Een stukje Frankrijk in België ...

              Prima toestel en foto
              mvg Christophe

              Comment


              • #8
                Re: Een stukje Frankrijk in België ...

                volg anderen

                Comment


                • #9
                  Re: Een stukje Frankrijk in België ...

                  Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                  Dag iegienie,

                  Toch geen extra verscherping toegepast.
                  Was een experimentje met de Olympus OMD E-M10MkII + Olympus 40-150mm lens.
                  Ik heb gemerkt bij andere foto's dat deze lens erg scherp is, en de camerinstelling voor scherpte is normaal, dus ook daar geen extra verscherping.
                  Misschien iets minder scherp instellen?

                  Jaja
                  Ik ben volledig voor experimenten !

                  Ikzelf hou niet zo van de algorithmes in de camera zelf. Ik doe het elektronisch dokawerk liever zelf. Maar ieder zijn smaak en instelling he, no problemo hoor !
                  mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Een stukje Frankrijk in België ...

                    persoonlijk zou ik het scherpteverloop van vooraan scherp tot onscherp laten verlopen ,en hier indien mogelijk de lijn van de lavendel over de ganse lengte recht houden

                    Comment

                    Working...
                    X