Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lost Highway...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lost Highway...

    Gisteren naar een internationale Toyota meeting geweest in Nederland; op de terugweg heeft me vriendin wat foto's genomen van enkele leden van onze club.
    Nadien heb ik deze bewerkt met de proefversie van LightRoom waar ik tot nu toe nog geen ervaring mee had maar het programma bevalt me wel dus zal ik het wellicht dan ook aankopen

    Het is moeilijk om er slechts 3 uit te nemen maar het zijn deze geworden waar ik graag jullie mening over zou horen...:

    1) Licht aan het eind van de tunnel:
    wat mezelf het meest stoort zijn de bladeren links boven de geluidsmuur; momenteel heb ik geen photoshop meer dus kon ik het nog niet wegwerken
    20170617-IMG_2792 (2)-2 by Andy De Backer


    2) 20170617-IMG_2716 by Andy De Backer

    3)David/Hilde by Andy De Backer

  • #2
    Re: Lost Highway...

    Denk niet dat het toegelaten is foto's te posten die je zelf niet genomen hebt.

    Ze zijn zeker niet slecht maar zoals je zegt, hier en daar mag er nog wat aan gephotoshopt worden, vooral de laatste zou ik die masten wegdoen. De auto's ook zeer krap in het kader, dat neemt het gevoel van snelheid weg. Van de eerste kan je een 16/9 maken, neemt meteen de storende elementen uit de achtergrond weg.
    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

    Comment


    • #3
      Re: Lost Highway...

      Van die eerste had ik nog een andere versie waarbij dat wegvalt; klopt kvind wel dat er precies ruis op de foto's zit. Komt dit door het bewerken ervan?

      Comment


      • #4
        Re: Lost Highway...

        Oorspronkelijk geplaatst door Sir_Bongiovi Bekijk bericht
        Van die eerste had ik nog een andere versie waarbij dat wegvalt; klopt kvind wel dat er precies ruis op de foto's zit. Komt dit door het bewerken ervan?
        Ik zou het niet weten, niet echt ervaring met zulke foto's bewerken. De achtergrond is niet helemaal zuiver, rood is ook een moeilijk kleur voor de meeste camera's.
        https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

        Comment


        • #5
          Re: Lost Highway...

          mooie plaat met name de eerste, heerlijk scherp, linksvoor iets uitgebrand.
          voor mij is dit de beste.

          ik zou een 16:9 uitsnede maken ben je de blaadjes ook kwijt

          Rob
          a picture is just a moment of life, enjoy each of them

          Comment


          • #6
            Re: Lost Highway...

            Voor mij vooral die 1e. Vind ik een zalige foto. Inderdaad vrij veel ruis. En die bladeren kan je met lightroom ook laten verdwijnen.
            Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

            Comment


            • #7
              Re: Lost Highway...

              Storende effecten zijn zeker niet mooi, ik had een langzamere sluitertijd 1/250 genomen en dan panning had je meer een effect gehad dat ze met snelheid gaan.

              Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

              Comment

              Working...
              X