Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonovergoten

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Zonovergoten


    Hallerbos ... dezer dagen in volle zon


    mijn website : klik

  • #2
    Re: Zonovergoten

    knap hoor ,vooral de sterke details vallen mij direct op ook de compo vind ik geslaagd ,wat niet altijd vanzelfsprekend is in een bos ,de lichtvlekken maken de foto

    Comment


    • #3
      Re: Zonovergoten

      Qua kleuren is dat je mooiste voor mij.
      Het compo bevalt me evenzeer.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Zonovergoten

        Helemaal geslaagd

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: Zonovergoten

          Hé Club fan, als je met Photoshop werkt zou ik de bomen rechtzetten met "Verdraaien".
          Ook zou ik er een klein beetje contrast aan toevoegen zodat het licht en schaduwspel meer benadrukt wordt.
          Tenslotte zou ik er een 16:9 zonder kader van maken met dus minder voorgrond.
          (Het laatste jaar van Rensenbrink heb ik nog mogen beleven op "De Klokke".)
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Zonovergoten

            Oorspronkelijk geplaatst door LG Bekijk bericht
            Hé Club fan, als je met Photoshop werkt zou ik de bomen rechtzetten met "Verdraaien".
            Ook zou ik er een klein beetje contrast aan toevoegen zodat het licht en schaduwspel meer benadrukt wordt.
            Tenslotte zou ik er een 16:9 zonder kader van maken met dus minder voorgrond.
            (Het laatste jaar van Rensenbrink heb ik nog mogen beleven op "De Klokke".)
            De klokke, man waar is de tijd, ik zie mij nog binnen glippen als snotjong naast mijn vader, terwijl mijn vader zijn ticket toonde was ik al binnen zonder ticket. En dan die man met grote ketel aan zijn nek die hotdog's verkocht en werd gewoon van man tot man doorgeven naar de bovenste rij. Een tijd dat voetbal nog voetbal was 😉
            Sorry voor dit eventjes off TP.
            Je foto had ik al beoordeeld en ik blijf erbij 😊

            Comment


            • #7
              Re: Zonovergoten

              Mooi zijdelings licht dat des te meer tot uiting komt door het interessante standpunt waaruit de opname gemaakt werd.

              Mvg.,
              Smets84.

              Comment


              • #8
                Re: Zonovergoten

                Knappe dit weer Peter..
                Nog niet zo gemakkelijk om met deze lichtomstandigheden een foto te maken...Heel goed onder controle weten te houden, met ook nog een knappe compo.
                Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                MIJN WEBSITE

                Comment


                • #9
                  Re: Zonovergoten

                  Je hebt er een lichte bewegingsbewerking op toegepast die ik passend vind en de foto ten goede komt in zijn expressie. Eenvoudig en toch knap Peter
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Zonovergoten

                    Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
                    knap hoor ,vooral de sterke details vallen mij direct op ook de compo vind ik geslaagd ,wat niet altijd vanzelfsprekend is in een bos ,de lichtvlekken maken de foto
                    Hier volg ik.
                    https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                    Comment

                    Working...
                    X