Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Metallieke kleuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Metallieke kleuren

    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

  • #2
    Re: Metallieke kleuren

    Heel aardig beeld, de scherpte op - ipv de ogen -, is denk ik een zeer bewuste keuze geweest

    Enige wat mij dan wel stoort, het paar kleine plekjes met een uitbrander.

    Comment


    • #3
      Re: Metallieke kleuren

      Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk bericht
      Heel aardig beeld, de scherpte op - ipv de ogen -, is denk ik een zeer bewuste keuze geweest

      Enige wat mij dan wel stoort, het paar kleine plekjes met een uitbrander.
      bedankt voor je leuke reactie. waar zie jij het uitgebrande , ik heb nog eens gaan checken en histogram lijkt ok ?
      vriendelijke groeten, Sien

      Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

      Comment


      • #4
        Re: Metallieke kleuren

        Je ziet het ook niet terug in je histogram... dus daarom noemde ik het een "uitbrander" en het is ook heel heel minuscuul.

        midden lijf stuk: bij haar wortelspriet en als je vanaf daar om hoog gaat naar het achter lijf kom je een zelfde soort tegen en nog verder op zelfde lijn nog een. En zekers is dat muggenziften van mijn kant, maar eenmaal het oog er op dan blijf je dat zien i.p.v. het totaal beeld.


        edit: de 2 maar even weggehaald, want ligt er maar net aan of je van links naar rechts telt dan wel van rechts naar links en je kan ook nog van boven -> benden / benden -> boven tellen ....
        Last edited by in2lapland; 15 juni 2017, 16:22.

        Comment


        • #5
          Re: Metallieke kleuren

          Misschien is het wel een 'metalen' vlieg ? Eens wat anders en goed gezien.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment

          Working...
          X