Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Redcliff

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Redcliff

    Enkele getuigen van de teloorgang van de visserij:

    DSC_3379 by Raf Strobbe, on Flickr

    DSC_3375 by Raf Strobbe, on Flickr


    ISO 200 29 mm f 14 1/200

    Bedankt voor het kijken en alle commentaren welkom,

    Raf.
    Last edited by muesli; 15 juni 2017, 00:55.

  • #2
    Re: Redcliff

    Mooie locatie hoor, daar zou ik me ook wel enkele uren kunnen amuseren met foto's maken
    Ik denk dat ikzelf meer zou ingezoomd hebben (of dichterbij gegaan) zodat ik enkel de oude vervallen schuren.huizen im m'n compo had

    grts
    Sieg
    Voor meer foto's ; www.sieg.be

    Comment


    • #3
      Re: Redcliff

      Oorspronkelijk geplaatst door Sieg Bekijk bericht
      Mooie locatie hoor, daar zou ik me ook wel enkele uren kunnen amuseren met foto's maken
      Ik denk dat ikzelf meer zou ingezoomd hebben (of dichterbij gegaan) zodat ik enkel de oude vervallen schuren.huizen im m'n compo had

      grts
      Sieg
      Bedankt voor de reactie Sieg.
      Ik heb er een tiental foto's van genomen, vanuit verschillende standpunten, dichter en verder. Zelfs enkele van in de voordeur (binnengaan leek mij te gevaarlijk).
      Ik heb er eentje bijgezet van een lichtjes ander standpunt en wat dichterbij.
      Beste groeten uit Newfoundland,
      Raf.

      Comment


      • #4
        Re: Redcliff

        Opmerking van Sieg ligt wat in de lijn met wat ik zelf dacht : het onderwerp, de schuren, mogen prominenter in beeld. Het desolate landschap is ook belangrijk als tweede laag, maar het eigenlijke aandachtspunt is het verval van de schuur.

        newfoundland... ongewone reisbestemming ?
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment

        Working...
        X