Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

durby

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] durby

    Last edited by Guest8; 15 juni 2017, 05:29.

  • #2
    Re: durby

    Deze compo spreekt me niet aan - geen onderwerp en geen uitweg in de foto.
    Moest er een kano passeren bvb dan zou je een verhaal hebben.
    Is ook niet scherp
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: durby

      wou reeks maken over Durbuy, en dacht als titel Durbuy anders bekeken ik heb foto's met kano erop, maar hier wou ik het fontein eens laten zien iedereen kijkt vooraan ik kijk vanuit een andere hoek het water en rotsen moeten uw oog leiden naar het fontein

      Comment


      • #4
        Re: durby

        pfffffffffff Daniel ik wordt er een beetje moe (moedeloos) van
        ik wil je wel helpen ,maar ik begrijp niet dat je dit niet ziet vooraleer je een foto post ,
        eerst en vooral de kleuren zitten er helemaal naast ,WB totaal verkeerd ,veel teveel blauw ,je lucht is uitgebrand .
        compo ook al niet veel beter ,je wou het fontein laten zien ,waarom deze niet op een gulden snede ipv helemaal tegen de rand geplakt !!!
        ik zou voorstellen ,post niet iedere dag een foto ,maar bekijk je foto's en selecteer ze tot er van de honderden miss 1 overblijft en bekijk hem na je bewerking minstens 20 maal ,zet hem op je voorblad voor enkele dagen en bekijk hem telkens opnieuw en doe wijzigingen ,tot je zelf zegt deze is het posten waard ,je zal er nadien veel meer plezier aan hebben en er een positief gevoel aan overhouden .
        ook zal je hier de forumleden er toe aanzetten om te reageren ,want op deze manier zal de één na de andere afhaken ! klik
        ook ik

        Comment


        • #5
          Re: durby

          Ik had een ander standpunt gekozen als de fontein de bedoeling was.
          Nu zit ze daar gespannen in de hoek en stopt het daar ook met kijken.
          MVG. Hugo

          Comment


          • #6
            Re: durby

            ja ik weet het jullie hebben gelijk, daarom noemde ik het anders bekeken, ik doe en kijk naar reactie zo leer ik soms is het goed anders weer niet maar zo ontwikkel ik men eigen stijl en hou wel rekening met wat jullie zeggen, maar ik ben gelijk een zalm die gaat ook tegen de stroom in, te blauw kan ik aan werken

            Comment


            • #7
              Re: durby

              Is wel niet meer dezelfde foto als deze morgen - de kleuren zijn ondertussen ook helemaal aangepast
              Je wordt hard aangepakt hier op het forum - en ik betreur dat - maar je lijkt het zelf op te zoeken - door zelf hier en daar tegen schenen te stampen.
              Nu ieder zijn manier zeker - veel succes in het leerproces
              Peter
              Last edited by blauwzwart; 14 juni 2017, 10:56.
              mijn website : klik

              Comment


              • #8
                Re: durby

                misschien heb ik iets verkeerd gedaan bij het posten van tweede foto?

                Comment


                • #9
                  Re: durby

                  hou wel rekening met wat jullie zeggen
                  daar plaats ik en menigeen een heel groot vraagteken achter!

                  Wat betreft je beeld: doet - overtreffende trap - pijn aan de ogen....

                  Comment


                  • #10
                    Re: durby

                    Ik sluit mij aan bij de reactie van Bopatje
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: durby

                      I give up

                      Comment


                      • #12
                        Re: durby

                        bopatje mijn foto staat in showcase je hoeft geen commentaar te geven, het mag maar dan gelijk blauwzwart en liefst gegrond niet iedereen heeft de zelfde smaak, en wat betreft van witbalans die is zo aangepast ben voor nabewerking met Lightroom bezig, ook daarin leer ik nog maar meestal staat mijn witbalans juist want voor ik aan een fotosessie begin meet ik het licht en stel handmatig de witbalans is

                        Comment


                        • #13
                          Re: durby

                          Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                          bopatje mijn foto staat in showcase je hoeft geen commentaar te geven, het mag maar dan gelijk blauwzwart en liefst gegrond niet iedereen heeft de zelfde smaak, en wat betreft van witbalans die is zo aangepast ben voor nabewerking met Lightroom bezig, ook daarin leer ik nog maar meestal staat mijn witbalans juist want voor ik aan een fotosessie begin meet ik het licht en stel handmatig de witbalans is
                          Hoe ga je dan te werk Daniel ?

                          grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: durby

                            ik heb expodisc 2.0 zet die op mijn lens waarvan autofocus af staat neem een foto van hoofdlicht in de tegenrichting sla deze foto op handmatige witbalans (canon) daarna zet ik op witbalans custom deze manier heb ik vooral gebruikt in bv kerk, bekijk laatste reeks van mij. buiten bij daglicht zet ik de witbalans op 5200K of auto

                            Comment

                            Working...
                            X