Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

straatfotografie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] straatfotografie


  • #2
    Re: straatfotografie

    Goed beeld - wat krap onderaan.
    Wel een heel drukke achtergrond
    Door het harde licht dat van het dak komen je onderwerpen er een beetje donker voor
    Heb je een filter toegepast ? Er lijkt een waas over te liggen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: straatfotografie

      ik dacht polarisatie filter

      Comment


      • #4
        Re: straatfotografie

        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
        ik dacht polarisatie filter
        Ge dacht?? Dus ge weet niet eens met wat ge bezig zijt?
        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
        https://sites.google.com/view/pdh65/

        Comment


        • #5
          Re: straatfotografie

          ja van leven genieten en toen ik foto nam in portret filter vergeten te draaien. maar wie niets verkeerd doet werpt de eerste steen

          Comment


          • #6
            Re: straatfotografie

            Als je al op voorhand weet wat er aan mankeert, waarom post je deze foto dan nog? Om te weten of wij het weten? Maak je er een spel van of zo?
            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

            Comment


            • #7
              Re: straatfotografie

              waarom zouden we eigenlijk nog reageren op deze poster zijn foto's? Hij weet het toch al allemaal!
              EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
              https://sites.google.com/view/pdh65/

              Comment


              • #8
                Re: straatfotografie

                ja het is beter dat je niet reageert, jullie kletsen toch maar, blauwzwart vroeg of ik filter gebruik heb gekeken en en merkte dat het zo is en heb die dag tientallen foto's gemaakt in landschap en een paar waaronder deze zonder dat ik hem gedraaid heb, dan weet ik wat ik verkeerd heb gedaan en al die andere commentaar van jullie hoeft niet je verspilt mijn en jullie tijd met die nonsens

                Comment


                • #9
                  Re: straatfotografie

                  Showcase?
                  Oei.
                  Voor mij rammelt deze foto op alle vlakken. Sorry.

                  Comment


                  • #10
                    Re: straatfotografie

                    Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                    ja het is beter dat je niet reageert, jullie kletsen toch maar, blauwzwart vroeg of ik filter gebruik heb gekeken en en merkte dat het zo is en heb die dag tientallen foto's gemaakt in landschap en een paar waaronder deze zonder dat ik hem gedraaid heb, dan weet ik wat ik verkeerd heb gedaan en al die andere commentaar van jullie hoeft niet je verspilt mijn en jullie tijd met die nonsens
                    nog een tip, Daniel.

                    Probeer eens wat kortere zinnen te maken. Nu en dan eens een punt. En daarna verder met een volgende zin. Dat zal je uitleg gemakkelijker leesbaar maken.
                    En dan ook eens een nieuwe alinea.

                    Want nu is het telkens een gans ontcijferen van wat je juist wilde zeggen omdat we nergens een interpunctie vinden in de zinnen die je poneert en waar wij dan onze weg in verliezen en dan is het moeilijk om goed te weten wat je juist bedoelt wetende dat op een forum de boodschappen in geschreven tekst komen zonder dat je de expressie van het gezicht ziet en dan is het niet zo makkelijk om wat er geschreven op de juiste manier te ontcijferen zodat er enorm makkelijk misverstanden ontstaan die eigenlijk absoluut niet nodig zijn want het feit dat je foto's vooral registraties zijn in plaats van fotografisch knap ineengestoken kunstwerkjes is niet echt een probleem als jij dat graag ziet maar hier op het forum zal je daar niet heel veel fans voor vinden omdat men een andere inslag heeft over fotografie en dat mag ook he punt

                    Over je foto :
                    ik vind het dus een registratie van twee verklede mensen met een te drukke achtergrond. Ook wat te donker.
                    mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                    Comment

                    Working...
                    X