Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

leg het nog eens uit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] leg het nog eens uit


    belichting bijgewerkt
    Last edited by Guest8; 19 juni 2017, 16:37.

  • #2
    Re: leg het nog eens uit

    Volg een cursus.
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: leg het nog eens uit

      scherpte lijkt me vrij ok hier.
      Wel krap in het kader - met een vrij onrustige achtergrond
      Ook twijfel aan de huidskleur - je kan de witbalans afchecken aan oogwit of witte t-shirt bvb
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: leg het nog eens uit

        Een alledaags, weinig zeggend portret.

        Comment


        • #5
          Re: leg het nog eens uit

          Trollengedrag.

          Comment


          • #6
            Re: leg het nog eens uit

            Nog meer posten en zelf veel op reageren op je eigen foto's dan ben je vlug Senior Member dus ook...
            Waarom nooit een foto in beginnershoek?

            Comment


            • #7
              Re: leg het nog eens uit

              ik ben ook lid en geen beginner en post waar ik wil, jullie hoeven niet te kijken als het alleen de bedoeling is iemand in de grond te boren eigelijk met jullie advies ben ik niets buiten een paar enkelingen de manier van oordelen zegt niets over de foto maar over jullie die alleen maar op sensatie uit zijn en dat lukt jullie

              Comment


              • #8
                Re: leg het nog eens uit

                Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                je kan de witbalans afchecken aan oogwit of witte t-shirt bvb
                hoe dikwijls heb je hem nu al gewezen op de witbalans??
                EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                https://sites.google.com/view/pdh65/

                Comment


                • #9
                  Re: leg het nog eens uit

                  ik zou vanboven er een stuk nog afhalen en de kleuren zitten niet goed, tenzij de dame in kwestie een zware vorm van geelzucht heeft

                  Comment


                  • #10
                    Re: leg het nog eens uit

                    Het is niet om je af te breken maar het is je al een paar keer gezegd dat je beter zou plaatsen in de beginnershoek. Daar zal je veel meer feedback krijgen dan hier.
                    Je zit nog te ver van je doel af en je moet starten met de basis. Die informatie ga je hier niet krijgen.

                    Het is om historische reden dat je hier eigenlijk al niet meer bij de beginners zit als je hier iets plaatst als oordeel.
                    De showcase is weggelegd voor de mensen die echt zeer goed zijn onder ons.

                    De feedback komt dan ook uit de hoeken met ervaring die past bij het forumonderdeel.
                    Zo gaan de grote jongens (die meestal niet veel tijd hebben) enkel nog kijken en feedback geven op showcase.
                    Maar de mensen die je echt verder kunnen helpen zitten in de beginnershoek waar je zeer veel handige tips zal kunnen meenemen.
                    Bekijk het als een soort zelfhulpgroep met verschillende niveaus.

                    Comment


                    • #11
                      Re: leg het nog eens uit

                      Moderator Note: Kritisch naar foto's kijken mag - daar dient een fotoforum voor. Laat het ons wel opbouwend doen, op-de-man reacties dragen niks bij.
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment


                      • #12
                        Re: leg het nog eens uit

                        Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
                        scherpte lijkt me vrij ok hier.
                        Wel krap in het kader - met een vrij onrustige achtergrond
                        Ook twijfel aan de huidskleur - je kan de witbalans afchecken aan oogwit of witte t-shirt bvb
                        Peter
                        De witbalans controleren op basis van t-shirt of oogwit is trikkie en als je er de foto op zou corrigeren kun je ver de most in gaan. De huidskleur van deze dame kan best wat gelig zijn tgv haar ras. Ik denk dat een beter belichting ( het gezicht is onderbelicht) de foto al een stuk beter doet overkomen. Verder lijkt het me een judoka oid maar dat blijkt verder niet uit dot portret . Ze kojkt opzij dus kun je wellicht iets meer context verwachten/ omgeving. Als hij echt als portret bedoeld is wil je iets van het karakter zien, dus dat ze je aankijkt of via een andere interactie.
                        Misschien heb je iets aan deze tips

                        Comment

                        Working...
                        X