Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Black women

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Black women


  • #2
    Re: Black women

    Niet scherp
    geen goeie pose
    beetje rechttoe rechtaan belicht
    en er is er maar één (woman is één, women is meerdere)
    ...leeg...

    Comment


    • #3
      Re: Black women

      Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk bericht
      Niet scherp
      geen goeie pose
      beetje rechttoe rechtaan belicht
      en er is er maar één (woman is één, women is meerdere)
      t-shirt is origineel wit wss...enzovoort.

      je moet echt niet elke klik posten die je neemt hoor...maak er eens werk van en bekijk je eigen foto's een kritisch,
      al je posts....het wordt er echt niet mooier of beter op hier
      My Website : http://www.ineedair.org
      Music / Painting / Motion Graphics / Image
      Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

      Comment


      • #4
        Re: Black women

        Oorspronkelijk geplaatst door ineedair Bekijk bericht
        t-shirt is origineel wit wss...enzovoort.

        je moet echt niet elke klik posten die je neemt hoor...maak er eens werk van en bekijk je eigen foto's een kritisch,
        al je posts....het wordt er echt niet mooier of beter op hier
        Dat zou ik dan weer niet als reactie op mijn bericht posten, maar je leert het nog wel.
        ...leeg...

        Comment


        • #5
          Re: Black women

          gisteravond was op Nederland reportage over een fotografe, waarvan men liet gelijkaardige foto's zien ik zei ga eens de zelfde pose nemen want het viel me op dat ze ook
          telkens één kant tegen de kader stond, al de foto's die ze liet zien was met dezelfde achtergrond ik heb opzettelijk wat nevel ingelegd om deze wat ouder te laten lijken daarbij is het moeilijk een donker persoon op een bleke achtergrond te fotograferen, ik heb buiten gefotografeerd zonder flits alleen het bestaande licht gebruikt.
          ik wist wel degelijk wat ik aan het doen was, en dat reactie zou op krijgen toch eigenaardig bij die vrouw is is het topfotografie de mijn zijn waardeloos

          Comment


          • #6
            Re: Black women

            Ik kan daar alleen maar op zeggen dat ik dan die foto's van die fotografe zelf wil zien.
            Als ik jouw verhaal begrijp wilde je nabootsen hoe ze kadreerde? Een foto is meer dan cadrage.
            Vriendelijke groet, Wim
            Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

            Comment


            • #7
              Re: Black women

              weet ik reportage ned 2 nog even langs de fotograaf over Annemie Wolf (1906-1994), ik wou gewoon eens aan tonen kwestie cadrage dat dat kon nu niet aan de reactie die ik krijg dan zie je de vooroordelen mijn naam en het kan niet haar naam en het is top

              Comment


              • #8
                Re: Black women

                Bon - je bent jouw foto dus aan het vergelijken met het werk van een Joodse fotografe die vooral bekend is omdat ze in Amsterdam portretten maakte van ondergedoken Joden tijdens de tweede wereldoorlog?
                Ik denk dat je hier een beetje uit de bocht gaat. En vind je echt dat jouw portret op haar werk lijkt? Komaan zeg. Niet dat haar werk op zich zo bijzonder is, maar degelijk studiowerk dat vooral van onschatbare historische waarde is.

                Herontdekt: Historicus Simon B. Kool deed een spectaculaire vondst: het oeuvre van fotografe Annemie Wolff.
                Last edited by tolpol; 12 juni 2017, 08:25.
                Vriendelijke groet, Wim
                Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

                Comment


                • #9
                  Re: Black women

                  dat is wat jij er van maakt ik had het alleen over haar kadrage, ze heeft vele andere foto's gemaakt vb van in de haven die ik zeker waardeer en inspiratie van op doe verder maak ik mijn weg zoals ik denk en men laat zijn werken zien ik weet dat ze in jullie ogen niet goed zijn maar dan zullen andere mensen er ook van kunnen leren
                  ik merk ook dat men niet meer kijkt naar het beeld, indien je vb studiowerk doet zou het erg zijn dat je werk niet goed is of landschap doet en uren voorbereid dan nog met slechte werken komt het zou triest zijn. maar mensen die foto's maken die ze op hun weg leuk vinden en toch iets meerwaarde willen geven die afbreken in plaats van opbouwen vind ik laag

                  Comment


                  • #10
                    Re: Black women

                    Ik vind het overigens straf dat jij je durft te vergelijken met iemand die in de jaren veertig zo'n degelijk volledig manueel werk leverde, terwijl je zelf met alle hoog-technologische apparatuur er nog niet eens in slaagt een ietwat fatsoenlijk portret te schieten.
                    Vriendelijke groet, Wim
                    Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

                    Comment


                    • #11
                      Re: Black women

                      ik werk ook manueel en ik heb geen Leica zoals zij, daarbij je wijkt ver van het onderwerp af het ging over kader en zelfde achtergrond, en als jij dan toch zo een kenner zijt laat mij iets gelijkaardig zien dan kan ik eens een beoordeling geven

                      Comment


                      • #12
                        Re: Black women

                        Jammer maar ik vind deze ook niet geslaagd. Blijven oefenen!
                        vriendelijke groeten, Sien

                        Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Black women

                          ja ja ik weet het, in het land van blinden is eenoog koning (fotografisch bedoeld)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Black women

                            Waar beweer ik een kenner te zijn? Mij lijkt inderdaad dat iemand het hoog in zijn bol heeft. Of ik het ben, dat weet ik niet.
                            Vriendelijke groet, Wim
                            Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

                            Comment


                            • #15
                              Re: Black women

                              Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                              ik werk ook manueel en ik heb geen Leica zoals zij, daarbij je wijkt ver van het onderwerp af het ging over kader en zelfde achtergrond, en als jij dan toch zo een kenner zijt laat mij iets gelijkaardig zien dan kan ik eens een beoordeling geven
                              manueel werken wordt in deze tijd door verschillende (beginnende) fotografen wel eens verkeerd begrepen, het is NIET omdat je toestel op M staat dat je manueel werkt....wel stel je bepaalde parameters al zelf in MAAR bij bv de Leica toplens Noctilux (+/-10.000€), maar ook Voigtlander, Petzval, SLR, Mitakon en nog heel wat andere, zit GEEN autofocus en geen gemotoriseerde diafragmainstelling op....dus diafragma manueel op de lens in te stellen, scherpstellen manueel....en dan is dit echt mechanisch verzetten, draaien dus, dit gewoon ter info :-)

                              Nathan
                              www.lensculture.com/nathan-verstraete

                              Comment

                              Working...
                              X