Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Profiteren van een beetje zonlicht.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Profiteren van een beetje zonlicht.

    Na bijna een uurtje heen en weer wandelen , eindelijk ene gevonden.


  • #2
    Re: Profiteren van een beetje zonlicht.

    Bedankt aan de kijkers. Als er nu eens iemand zou zeggen waarom die foto slecht is, want ik neem aan dat als er geen reacties zijn de foto slecht moet zijn.

    Comment


    • #3
      Re: Profiteren van een beetje zonlicht.

      Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
      Bedankt aan de kijkers. Als er nu eens iemand zou zeggen waarom die foto slecht is, want ik neem aan dat als er geen reacties zijn de foto slecht moet zijn.
      ik doe het andersom. Als er geen reacties komen, denk ik dat hij zo goed moet zijn dat ze geen commentaar weten te geven dan enkel: 'mooi', 'schitterend', ... en het daarom maar laten.

      Wat ik persoonlijk van deze foto vind, is hetzelfde commentaar als ik ooit heb gekregen. Het is een goede registratie, maar ook niet meer. Weinig sfeer en hard (flits?)licht. Kan het bovendien zijn dat de foto 90° gedraaid staat?

      Comment


      • #4
        Re: Profiteren van een beetje zonlicht.

        Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
        ik doe het andersom. Als er geen reacties komen, denk ik dat hij zo goed moet zijn dat ze geen commentaar weten te geven dan enkel: 'mooi', 'schitterend', ... en het daarom maar laten.

        Wat ik persoonlijk van deze foto vind, is hetzelfde commentaar als ik ooit heb gekregen. Het is een goede registratie, maar ook niet meer. Weinig sfeer en hard (flits?)licht. Kan het bovendien zijn dat de foto 90° gedraaid staat?
        Bedankt voor de reactie. Er is hier geen flits gebruikt, die boomkikker van echt verstopt tussen de bladeren en toen de zon even door het wolkendek kwam zat die precies in een schijnwerper. Deze foto is ook niet gedraaid .

        Comment


        • #5
          Re: Profiteren van een beetje zonlicht.

          Ik ben al jaloers dat jij er 1 kon spotten!Mooi assortie met het blad!

          sowiezo erg stil qua reacties! Ik denk niet dat ie slecht gevonden wordt hoor ! Op mindere foto's komt veelal wel/meer reactie!
          vriendelijke groeten, Sien

          Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

          Comment

          Working...
          X