Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leefbaarheid forum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leefbaarheid forum

    Ik weet het - ben hier nog maar pas actiever (zit thuis met gezondheidsproblemen en heb er tijd voor) dus waarschijnlijk is het niet aan mij om zo'n discussie te openen.
    Maar ik vroeg me af: mist het forum soms niet ietwat aan moderatie? Ik heb het gevoel dat ik getuige ben hoe een forum finaal in de prak gereden wordt en dat er weinig aan kan worden gedaan.
    Sinds de opkomst van sociale media draaien fora al veel slechter dan voorheen, dus zou heel jammer zijn als dit slecht uitdraait.
    Of is zoiets al eerder gebeurd en staat niemand ervan te kijken omdat het zichzelf uiteindelijk wel oplost?
    Vriendelijke groet, Wim
    Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

  • #2
    Als er zaken niet door de beugel kunnen wordt er wel degelijk opgetreden.....over-modereren is in feite nog veel slechter voor de bestaanszekerheid van een forum......
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

    Comment


    • #3
      Re: Leefbaarheid forum

      Okee - bedankt. Je mag dit sluiten als het te gevoelig is als onderwerp, hoor.
      Allemaal niet eenvoudig, hoop dat het goed afloopt.
      Vriendelijke groet, Wim
      Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

      Comment


      • #4
        Re: Leefbaarheid forum

        Absoluut niet gevoelig......het feit dat ik jouw post direct beantwoord wijst er toch op dat het één en ander wel in het oog wordt gehouden.....
        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

        Comment


        • #5
          Re: Leefbaarheid forum

          Oorspronkelijk geplaatst door franciskine Bekijk bericht
          als er zaken niet door de beugel kunnen wordt er wel degelijk opgetreden.....over-modereren is in feite nog veel slechter voor de bestaanszekerheid van een forum......
          Zo is het !
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Leefbaarheid forum

            Oorspronkelijk geplaatst door tolpol Bekijk bericht
            Ik weet het - ben hier nog maar pas actiever (zit thuis met gezondheidsproblemen en heb er tijd voor) dus waarschijnlijk is het niet aan mij om zo'n discussie te openen.
            Maar ik vroeg me af: mist het forum soms niet ietwat aan moderatie? Ik heb het gevoel dat ik getuige ben hoe een forum finaal in de prak gereden wordt en dat er weinig aan kan worden gedaan.
            Sinds de opkomst van sociale media draaien fora al veel slechter dan voorheen, dus zou heel jammer zijn als dit slecht uitdraait.
            Of is zoiets al eerder gebeurd en staat niemand ervan te kijken omdat het zichzelf uiteindelijk wel oplost?
            Kan je dit wat verduidelijken misschien ?
            Waar loopt het verkeerd qua moderatie ?
            Waar is er moderatie nodig ?
            enz......

            Lijkt me wel interessant om deze discussie dan mee te volgen

            grts
            Sieg
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

            Comment


            • #7
              Re: Leefbaarheid forum

              Ik ben vaag omdat het zo'n gevoelig onderwerp is, maar leek me toch vrij duidelijk waar het over gaat.
              Enfin - indien het niet duidelijk is, zoveel te beter

              Alleszins deed het me goed dat Franciskine zo snel antwoordde - bedankt!
              Vriendelijke groet, Wim
              Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

              Comment


              • #8
                Oorspronkelijk geplaatst door tolpol Bekijk bericht
                Ik ben vaag omdat het zo'n gevoelig onderwerp is, maar leek me toch vrij duidelijk waar het over gaat.
                Enfin - indien het niet duidelijk is, zoveel te beter

                Alleszins deed het me goed dat Franciskine zo snel antwoordde - bedankt!
                En dat zelfs terwijl ik op verlof ben in Tenerife, genietend van het mooie weer aan het zwembad......zeg nu nog dat we niet toegewijd zijn.....
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: Leefbaarheid forum

                  FWIW .. Ik vind BD één van de best gemodereerde forums die ik ken .. als men ziet wat voor soort bagger men op andere forums onder de bruggen laat doostromen ... OMG!

                  Comment


                  • #10
                    Re: Leefbaarheid forum

                    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    En dat zelfs terwijl ik op verlof ben in Tenerife, genietend van het mooie weer aan het zwembad......zeg nu nog dat we niet toegewijd zijn.....
                    Dat is nu iets dat echt niet door de beugel kan ... alle leden tegelijk wat opjutten.
                    Slotje op en bannen. [emoji1][emoji1][emoji1]

                    Grapje hé.

                    Profiteer van je verlof.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Leefbaarheid forum

                      En dan moest ge eens weten waarop hij de tijd ziet. .
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        En dan moest ge eens weten waarop hij de tijd ziet. .
                        Ssshhhhtttttt.... ..
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Leefbaarheid forum

                          Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                          En dan moest ge eens weten waarop hij de tijd ziet. .
                          Als hij dat gordijn, met die foto's van die palmbomen erop, wegtrekt dan ziet hij de tijd op de klokketoren van zijn dorp.
                          " In de fysica kun je niet bewijzen dat een theorie juist is. Je kunt alleen aantonen dat ze fout is. " (Céline Broeckaert & Frank Vestraete)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Leefbaarheid forum

                            Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                            En dan moest ge eens weten waarop hij de tijd ziet. .
                            Moet gij niet wat naar muziek luisteren? [emoji1][emoji1][emoji1]
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #15
                              Leefbaarheid forum

                              Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                              Ssshhhhtttttt.... ..
                              Ontbreekt hier geen i? [emoji1][emoji1][emoji1]

                              Ge weet niet wat ge mist, hier hebben we zon, warm genoeg en .... er is Cola Zero. [emoji1][emoji1][emoji1]
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X