Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mozambican spitting cobra

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mozambican spitting cobra

    aka "Mfezi". Foto genomen op ons grasveld van de lodge.
    Donald, van het lokale snake handling centre, kwam onze studenten eea aanleren
    wat betreft hoe je gevaarlijke slangen aanpakt. Donald is een beetje een legende;
    hij heeft er al meerdere samenwerkingen met bvb David Attenborough opzitten,
    en ze werken op dit moment opnieuw samen aan iets nieuws (maar ik mag niets verklappen).

    http://www.theafricabug.com

  • #2
    Re: Mozambican spitting cobra

    Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
    aka "Mfezi". Foto genomen op ons grasveld van de lodge.
    Donald, van het lokale snake handling centre, kwam onze studenten eea aanleren
    wat betreft hoe je gevaarlijke slangen aanpakt. Donald is een beetje een legende;
    hij heeft er al meerdere samenwerkingen met bvb David Attenborough opzitten,
    en ze werken op dit moment opnieuw samen aan iets nieuws (maar ik mag niets verklappen).

    Had graag wat meer scherpte op de ogen gezien en meer bokeh scherpte diepte.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

    Comment


    • #3
      Re: Mozambican spitting cobra

      wat betreft scherpte dacht net het zelfde

      Comment


      • #4
        Re: Mozambican spitting cobra

        Hey Jochen, ik heb in april zo eentje gehad die ons pad kruiste maar ben dan toch maar niet aan het fotograferen geslaan en er eigenlijk wel spijt van.
        Eventueel met een 24mm lensje of zo eens lekker dicht gaan (of dan toch liever op 200mm )

        Comment

        Working...
        X