Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Agressieve spam ( vind ik)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Agressieve spam ( vind ik)

    Da's nu al enkele dagen dat er in mijne spambox tickets van de NMBS voor mij klaarliggen en telkens met zo'n 5 tot 10 tal ineens, vorige keer was het met Bobbejaanland
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

  • #2
    Re: Agressieve spam ( vind ik)

    Wat wil je met 'toerist' als nickname

    Comment


    • #3
      Re: Agressieve spam ( vind ik)

      Dat verwijs je dat toch gewoon naar de SPAM map bij je provider toerist.

      Comment


      • #4
        Re: Agressieve spam ( vind ik)

        Och bij mij is dat bijna dagelijkse kost, waspoeder gratis testen, NMBS tickets, waardebons van Carrefour, Colruyt, Bol.com en ga zo maar door.
        Ik wis elke dag mijn spam zonder er in feite naar te kijken, gewoon alles selecteren en delete.

        Comment


        • #5
          Re: Agressieve spam ( vind ik)

          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
          Da's nu al enkele dagen dat er in mijne spambox tickets van de NMBS voor mij klaarliggen en telkens met zo'n 5 tot 10 tal ineens, vorige keer was het met Bobbejaanland
          Hoe komen ze aan uw adres?
          Ik krijg nooit spam van Belgische bedrijven, alleen van de UN, Nigeriaanse weduwen, Amerikaanse militairen met miljoenen dollars, dieetproducten, enz.. en dan nog op onbestaande adressen van mijn domein.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #6
            Re: Agressieve spam ( vind ik)

            Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Hoe komen ze aan uw adres?
            Ik krijg nooit spam van Belgische bedrijven, alleen van de UN, Nigeriaanse weduwen, Amerikaanse militairen met miljoenen dollars, dieetproducten, enz.. en dan nog op onbestaande adressen van mijn domein.
            ik heb persoonlijk een aantal email-adressen: 1tje voor vrienden, 1 voor accounts op sites, 1 voor brol-sites zoals gratis.be of wedstrijd-sites en 1tje voor aankopen. Tegen vrienden heb ik gezegd geen filmkes, geen memes of andere grappige/interessante dingen van op het internet te sturen.
            Enigste waar ik spam met overvloed krijg is degene die ik gebruik voor van die wedstrijden. Al de rest is pretty clean. Die (ver)koopaccount heeft af en toe wat last van spam, maar dan vooral van chinese sites, dus daar zal tomtop of aliexpress wel de schuldige van zijn

            Comment


            • #7
              Re: Agressieve spam ( vind ik)

              Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
              Hoe komen ze aan uw adres?
              Ik krijg nooit spam van Belgische bedrijven, alleen van de UN, Nigeriaanse weduwen, Amerikaanse militairen met miljoenen dollars, dieetproducten, enz.. en dan nog op onbestaande adressen van mijn domein.
              Mijn wederhelft heeft ooit eens iets ingevuld om gratis waspoeder te mogen testen....
              En lap, prijs natuurlijk.

              Comment


              • #8
                Re: Agressieve spam ( vind ik)

                Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                Enigste waar ik spam met overvloed krijg is degene die ik gebruik voor van die wedstrijden.
                Logisch, die delen (verkopen) waarschijnlijk je gegevens. Dat staat ook in hun voorwaarden (die heb je toch gelezen? ).
                bye, Maurice
                https://on4bam.com/
                Nikon D7500

                Comment


                • #9
                  Re: Agressieve spam ( vind ik)

                  Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                  Logisch, die delen (verkopen) waarschijnlijk je gegevens. Dat staat ook in hun voorwaarden (die heb je toch gelezen? ).
                  waarom zou ik dat lezen? Zoals gezegd: is een aparte account. Als het te erg wordt, delete ik die en start een nieuwe.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Agressieve spam ( vind ik)

                    ik maak een regeltje bij telenet, dat dat direct in de vuilbak moet , en ben der vanaf.
                    en als ik dan toch eens daar iets bestel, regeltje weg tot ik het heb, en dan regeltje er terug in.
                    ik krijg nog max 1 ...2 spam's op 1 dag

                    Comment


                    • #11
                      Re: Agressieve spam ( vind ik)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                      ik heb persoonlijk een aantal email-adressen: 1tje voor vrienden, 1 voor accounts op sites, 1 voor brol-sites zoals gratis.be of wedstrijd-sites en 1tje voor aankopen. ...
                      idem ditto ... weet je meteen waar de "lekken" vandaan komen ;-)

                      Comment


                      • #12
                        Re: Agressieve spam ( vind ik)

                        Nu heb ik al 2 dagtickets van de NMBS die voor mij klaarliggen, en dit meer dan 5 keer, nochtans nooit proefpaketten aangevraagd of iets dat ik niet ken (of wel ken, maar dat ik niet vertrouw)geopend

                        Het is maar het aantal waar ik mij druk om maak, mijne spambox zat vroeger nooit zo vol...
                        Edit, nu ook carrefour
                        Last edited by toerist; 10 juni 2017, 16:48.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Agressieve spam ( vind ik)

                          Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                          Nu heb ik al 2 dagtickets van de NMBS die voor mij klaarliggen, en dit meer dan 5 keer, nochtans nooit proefpaketten aangevraagd of iets dat ik niet ken (of wel ken, maar dat ik niet vertrouw)geopend

                          Het is maar het aantal waar ik mij druk om maak, mijne spambox zat vroeger nooit zo vol...
                          Edit, nu ook carrefour
                          Zowel NMBS en Carrefour kennen er wat van de laatste tijd.
                          Maar een regeltje aanmaken is snel gebeurd.
                          Canon EOS Digital
                          BD0479BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Agressieve spam ( vind ik)

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            Zowel NMBS en Carrefour kennen er wat van de laatste tijd.
                            Maar een regeltje aanmaken is snel gebeurd.
                            De vraag is of dit echt van carrefour of nmbs komt of dat het beestjes zijn als je ergens op klikt.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Agressieve spam ( vind ik)

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tonerider Bekijk bericht
                              De vraag is of dit echt van carrefour of nmbs komt of dat het beestjes zijn als je ergens op klikt.
                              Bij Carrefour is het wel echt publiciteit denk ik, bij NMBS heb ik twijfels omdat de inhoud niet overeenkomt met de realiteit.
                              Dus ik negeer gewoon alles.
                              Probleem is dan als er eens echt iets interessant tussen zit ... met een regeltje is ook de goede mail weg.
                              Als ik niets gevraagd heb, dan kan ik ook niets missen denk ik dan maar.
                              Canon EOS Digital
                              BD0479BE

                              Comment

                              Working...
                              X