Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rounded Roof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Rounded Roof


  • #2
    Re: Rounded Roof

    knap - maar wel superveel "contrast" (verschil in structuur) tussen gevel en bewerkte lucht
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Rounded Roof

      Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
      knap - maar wel superveel "contrast" (verschil in structuur) tussen gevel en bewerkte lucht
      Peter
      Noem het gerust irreëel, dit is geen urbex of architectuur.
      Nu, Gilclaes speelt in zijn eigen 'league', meestal lukt dat...
      Zo durf ik opmerken dat de rand van het dak zeer wazig is tegenover de harde structuren van de horizontale lijnen, linksonder gaat nog...
      Zou je niet beter tekenen Gilclaes?
      ...leeg...

      Comment


      • #4
        Re: Rounded Roof

        vind het vooreerst een heerlijk beeld....compo en kleuren,

        de zachte rand in de curve is er... slordigheid of zo gelaten...niemand weet het, maar nodigt wel uit tot enig gefilosofeer...
        My Website : http://www.ineedair.org
        Music / Painting / Motion Graphics / Image
        Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

        Comment


        • #5
          Re: Rounded Roof

          Prachtige eenvoudige compositie en mooie tonen ... een feest voor het oog.
          Vriendelijke groet, laGrange
          http://lagrange.1x.com
          "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

          Comment


          • #6
            Re: Rounded Roof

            deze had ik gemist. wat een fenomenale foto. zoals zo goed als al je foto's. dank om te tonen.
            mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

            Comment


            • #7
              Re: Rounded Roof

              Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
              Prachtige eenvoudige compositie en mooie tonen ... een feest voor het oog.
              voila :-)...gewoon mooi
              www.lensculture.com/nathan-verstraete

              Comment


              • #8
                Re: Rounded Roof

                Hier kan ik van genieten
                zelfs na het lezen van de opmerkingen
                MVG. Hugo

                Comment


                • #9
                  Re: Rounded Roof

                  Prachtig beeld. Ik ben fan van Gil's werk.
                  De pen-tool, om een vectorieel pad te creëren, was hier wellicht het juist selectiegereedschap om de rand strakker te houden.
                  Straatfotograaf in Antwerpen

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rounded Roof

                    voor mij geen fotografie maar beeldverwerking

                    Comment


                    • #11
                      Re: Rounded Roof

                      Ik dank iedereen die gereageerd heeft op mijn werk...
                      Ik ga nooit in op persoonlijke opmerkingen over mijn werk.
                      Wanneer ik een foto publiceer dan vind ik die voor mijzelf mooi en geslaagd en de wijze waarop ik die heb bewerkt volgens mijn eigen idee vind ik persoonlijk niet belangrijk.
                      Voor mij is het geen doel op zich om binnen de fotografische lijntjes te kleuren... maar om een esthetisch beeld te verkrijgen.
                      Vroeger, in mijn analoge periode, was dit anders...
                      Ik ben mij bewust van het feit dat niet iedereen mijn beelden weet te waarderen... maar daar kan ik mee leven.
                      Soms moet ik mij zelfs inhouden ... of er is haast geen enkele pixel waar te nemen in mijn foto...
                      Dat zijn nu eenmaal keuzes welke ik maak...
                      Nogmaals mijn beste dank aan eenieder die commentaar geeft of mijn beelden bekijkt... ongeacht of je die geslaagd vindt.
                      Vriendelijke groeten.
                      Gil
                      P.S. Je kan meer werk van mij bekijken op http://gilclaes.1x.com/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Rounded Roof

                        Deze foto en, bij uitbreiding je hele werk, is van een aparte categorie ! En jouw filosofie over fotografie past daar helemaal in. Duidelijk, afgelijnd, helder.... Ik ben altijd weer onder de indruk van de perfectie, het professionalisme !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Rounded Roof

                          Oorspronkelijk geplaatst door fddent Bekijk bericht
                          Deze foto en, bij uitbreiding je hele werk, is van een aparte categorie ! En jouw filosofie over fotografie past daar helemaal in. Duidelijk, afgelijnd, helder.... Ik ben altijd weer onder de indruk van de perfectie, het professionalisme !
                          Ik dank je van harte voor je waardering...
                          Wat mij betreft is het zo dat ik wens dat eenieder voldoening en ontspanning vindt in zijn hobby... ongeacht welke richting die uitgaat...
                          Ik wens jou eveneens evenveel vreugde en tevredenheid met je vrijetijdsbeleving als mijzelf... zelfs nog meer...

                          Comment

                          Working...
                          X