Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Italië 001

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Italië 001


  • #2
    Re: Italië 001

    Er zit geen evenwicht in dit beeld

    Comment


    • #3
      Re: Italië 001

      Als ge nu eens wat minder zou posten......... en wat meer zou nadenken !!
      µOf is het de bedoeling dat al je vakantiekiekjes hier de revue passeren?
      EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
      https://sites.google.com/view/pdh65/

      Comment


      • #4
        Re: Italië 001

        doe graag fotografie wil mij verbeteren maar aan die commentaar van u heb ik niet veel ofwel geef je opbouwende commentaar of anders geen

        Comment


        • #5
          Re: Italië 001

          Kijk Daniel.

          De voornaamste opbouwende commentaar die ik je nog geef is de volgende: selecteer je foto's.
          Hou de rest voor op je harde schijf. Toon alleen de dingen waar je tevreden van bent.
          Probeer je te limiteren tot één foto per dag. Eentje waarvan je denkt - deze wil ik tonen want hij is het kijken waard.

          De manier waarop je nu de forums dagelijks overspoelt met je foto's, dat gaat steeds meer slechte reacties uitlokken. Want je zet er eender wat op.
          We verwachten ook wat werk van jouw kant, hè. Doe ons een plezier, steek wat werk in je foto's en verras ons dan met iets waar je helemaal achter staat.
          Vriendelijke groet, Wim
          Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

          Comment


          • #6
            Re: Italië 001

            lees eens je commentaar in "generatiekloof" en denk er eens goed over na ( ook niet slecht bedoeld )

            Comment


            • #7
              Re: Italië 001

              Ik heb die commentaar gelezen en weet niet waar je op wijst, Daniel.
              Vriendelijke groet, Wim
              Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

              Comment


              • #8
                Re: Italië 001

                Ik denk dat er de afgelopen weken al veel opbouwende kritiek en commentaar werd gegeven op de foto's die je toonde. Gebruik de commentaar in je volgende shoots en toon dan je beste foto's, maw maak een selectie.
                Kijk ook eens naar andere foto's die hier de revue passeren en oordeel dan zelf of je eigen werk voldoende kwaliteit heeft om hier te laten beoordelen. Vakantiekiekjes à la "point & shoot" zijn leuke herinneringen maar niet om hier te posten.

                Het is goed dat je wil bijleren maar gebruik dan ook de tips die je hier krijgt.
                Sony α7ii
                5OOpx

                Comment


                • #9
                  Re: Italië 001

                  Oh - wacht, Daniel. Bedoel je waar ik zeg dat het moeilijk is om je eigen foto's te beoordelen?

                  Dat is zo, ja. Zo ondervind ik het toch. Maar ik probeer daar iets aan te doen door niet meer dan één foto per dag te plaatsen. En dat was dan ook de tip die ik jou gaf.
                  Vriendelijke groet, Wim
                  Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

                  Comment


                  • #10
                    Re: Italië 001

                    Als je uw fotografie wil verbeteren dan doe je dat niet door hier hopen oudere foto's neer te poten, deze dateert blijkbaar van 2006 , er zijn dan ook hopen verbeterpunten zodat je zelf de bomen in het bos niet meer ziet, op deze manier gaat het moeilijk of niet lukken hoor.
                    Je zou er beter aan doen doordacht en niet in het wilde weg nieuwe foto's te maken aan de hand van verbeterpunten die men u aanreikt weer proberen wat beter te doen,
                    probeer ondertussen ook een gezonde dosis zelfkritiek te kweken !
                    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Italië 001

                      door oude foto's te gebruiken leer ik uit fouten van toen, af en toe heb ik recentere gepost en luister naar opmerkingen, ik ben er heus wel mee bezig zal morgen een van mijn nieuwste doorsturen ben benieuwd op reactie en kan best beoordelen dat die terecht zijn of dat je aan het muggenziften zijt.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Italië 001

                        Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                        kan best beoordelen dat die terecht zijn of dat je aan het muggenziften zijt.
                        M.a.w. je weet het allemaal wel en velt al een oordeel voor jezelf !
                        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                        https://sites.google.com/view/pdh65/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Italië 001

                          Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
                          lees eens je commentaar in "generatiekloof" en denk er eens goed over na ( ook niet slecht bedoeld )
                          Kan je me uitleggen wat je me wil zeggen, want met nadenken kom ik er niet, sorry.
                          Vriendelijke groet, Wim
                          Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

                          Comment


                          • #14
                            Re: Italië 001

                            Het wordt hier langzamerhand het DANIELDEBOECK forum, kwaliteit wordt er niet beter op, zeker niet als je al foto's gaat posten van jaren geleden zoals in vorige topics te lezen is. Allemaal hebben we moeten leren maar als we allemaal heel ons archief gaan posten dan geraken we nergens. Probeer eens iets te vatten van al het commentaar dat je hier al gekregen hebt en niet iedere keer in de aanval te gaan. Probeer er iets uit te leren en kritischer te worden voor jezelf anders zal je nooit vooruit gaan, als dat al de bedoeling is....
                            https://www.flickr.com/photos/97971414@N07/albums

                            Comment


                            • #15
                              Re: Italië 001

                              ik heb toch gezegd dat ik nieuwe foto's zou posten je hoeft niet blijven herhalen stop nu maar

                              Comment

                              Working...
                              X