Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ongerept strand

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] ongerept strand


    stokken steken in het water om bootjes te loodsen (moeten blijven)

  • #2
    Re: ongerept strand

    Je zult toch veel meer aandacht aan de twee zaken moeten besteden.... dit is een hit en run beeld - vastleggen om het vastleggen -

    Comment


    • #3
      Re: ongerept strand

      Enkele stappen naar links en dan is die stok niet meer tussen jou en het bootje.
      De schaduwvlek achter het bootje is ook wel heel donker - hier had de belichting wel iets hoger gekuns gemoeten.
      Maar verder wel een interessante plaats waar iets gebeurt - en ook een mooie omgeving
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: ongerept strand

        En ik vind deze opname dan weer niet zo slecht hoor
        maar inderdaad nog even wat meer aandacht besteden aan een goed gekozen compo
        Paaltje staat daar ongelukkig en kan je wel wegshoppen

        grts
        Sieg
        Voor meer foto's ; www.sieg.be

        Comment


        • #5
          Re: ongerept strand

          Die paaltjes is een baken voor de vissers ( indianen) daar ga ik geen ruzie mee maken, voor mij horen die er bij daarom heb ik ze mee genomen. Maar zoals ik al zei foto komt uit serie die je eigelijk samen moet zien om de totale sfeer te proeven.

          Comment


          • #6
            Re: ongerept strand

            Oorspronkelijk geplaatst door DANIELDEBOECK Bekijk bericht
            Maar zoals ik al zei foto komt uit serie die je eigelijk samen moet zien om de totale sfeer te proeven.
            ....en zo heb je altijd weer een "verklaring" voor de verbeterpunten die men je geeft, doe er toch eens wat mee.
            Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
            Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

            Comment


            • #7
              Re: ongerept strand

              ga ik doen, heb notitie genomen, binnenkort ga ik terug op deze locatie dan zie ik wel.

              Comment

              Working...
              X