Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleur tussen de drukte....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kleur tussen de drukte....

    Aangezien mijn rechter flitskop kapot is heb ik voorlopig even mijn Tamron macrolens erop geschroefd.... Ik ben gisteren avond even naar de hoek van de straat gelopen, er staan daar wat blommekes aan de kant van de weg.... De meeste waren al uitgebloeid maar er stonden nog 2 exemplaren die voor mij de moeite waard waren om te fotograferen...

    Aangezien de omgeving van deze klaprozen redelijk druk is heb ik de kleur van de omgeving wat getemperd en de klaprozen qua kleur origineel gelaten.


    Geef gerust je ongezouten mening.... positief mag natuurlijk ook...










    Rob,
    Last edited by natuurfreak; 7 juli 2017, 06:55.

  • #2
    Re: Kleur tussen de drukte....

    Zeker een mooie.
    De klappers springen eruit.
    Knap gedaan.

    groetjes

    moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

    A picture paints a thousand words

    Comment


    • #3
      Re: Kleur tussen de drukte....

      Bloemen zijn niet helemaal mijn ding, maar je bewerking heeft zijn doel bereikt.

      Off-topic:
      Kan je niet met één flits verder werken?
      Ik werk ook vaak met één gewone externe flits bij mijn Mp-e65. Met een ander soort diffuser weliswaar om het licht beter te spreiden tot over de lens.

      Comment


      • #4
        Re: Kleur tussen de drukte....

        Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
        Zeker een mooie.
        De klappers springen eruit.
        Knap gedaan.

        groetjes

        moniq
        Thanks Moniq.

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Off-topic:
        Kan je niet met één flits verder werken?
        Ik werk ook vaak met één gewone externe flits bij mijn Mp-e65. Met een ander soort diffuser weliswaar om het licht beter te spreiden tot over de lens.
        Je bedoelt met 1 flitskop van de MT-24EX? ik heb namelijk geen andere flitser... Volgens mij is het richtgetal per kop 12... ik (weet niet)/denk niet dat dat genoeg is als ik een vergroting van 3x of 2x ga gebruiken... De rechter kop doet het nog een beetje dus misschien kan ik een tijdelijke constructie verzinnen om het uit te proberen.....

        Overigens heb ik al een nieuwe flitser besteld (nu tijdelijk uitverkocht) die komt pas begin juli binnen..... dit keer een veel goedkopere flitser dan de MT-24EX.... als ik alles binnen heb hoop ik weer op pad te gaan en ben benieuwd naar de resultaten... je ziet ze vanzelf verschijnen... maar nog een aantal weken wachten...


        Rob,

        Comment


        • #5
          Re: Kleur tussen de drukte....

          Ik bedoelde inderdaad met 1 flitskop van de twin lite maar ik hield geen rekening met het richtgetal.
          Ben erg benieuwd naar de resultaten van je nieuwe flits binnenkort

          Comment

          Working...
          X