Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

DxO11 2 vragen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • DxO11 2 vragen.

    Ik ben net begonnen met DxO11 voor RAW bewerking en is één ding wat ik niet kan vinden en één ding dat is verdwenen.

    1 Hoe verander ik een foto van maat, voor e-mail of internet? Bij de exportmodule kun je wel voor een kleinere jpeg kiezen, maar ik wil zelf bepalen he groot. Nu moet ik ACDSee voor gebruiken.

    2 Ik ben ineens de 'Clearview"module rechts kwijt en die werkt perfect om een heiïge lucht op te klaren. Van de week gebruikt en ik kan hem niet meer vinden.

    Als iemand de oplossing weet, lees ik het graag.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

  • #2
    Re: DxO11 2 vragen.

    Bij mij zit Clearview onder Essential tools, maar je kunt 'm ook elders steken. Alleszins, als je 'm bij Essential Tools wil hebben, klik je naast ESSENTIAL TOOLS op het uiterste rechtse driehoekje, en dan kun je aanvinken wat je onder dat pallet wil hebben:


    Om te exporteren, gebruik je de knop rechts onderaan (rechts van de print knop).


    Dan heb je de volgende mogelijkheden. Ik neem aan dat je met het rechterdeel toch kunt bepalen hoe groot een en ander moet zijn?



    O ja, ik heb deze versie (voor Mac):
    Last edited by LesC; 5 juni 2017, 22:00.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: DxO11 2 vragen.

      Bedankt Les.
      De eerste clearview heb ik inmiddels weer gevonden, ik denk dat ik te veel gefocust met het zoeken van een begin C.
      Het printvenster heeft bij mij minder opties, maar wel een optie "add new option", die ik zo wel van naam kan wijzigen, maar ik zie nog niet direct de instellingen. Ik ga verder studeren.
      Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

      Comment

      Working...
      X