Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De abattoirs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] De abattoirs

    Het spijt me - ik blijf het vaak moeilijk vinden om te weten waar ik m'n foto's kan neerzetten in de subforums.
    Alleszins: het was niet mijn bedoeling om een portret te maken van de marktverkoper, vooraleer iemand als kritiek gaat zeggen dat hij er niet scherp opstaat :-)
    Wilde gewoon een sfeerbeeld van de markt.
    Genomen met een Fuji X100T

    Vriendelijke groet, Wim
    Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

  • #2
    Re: De abattoirs

    Hmmm mijn ogen gaan voor alles wat lichter is dan de rest. Ik word hier dus onmiddellijk naar het achterste gedeelte van de foto getrokken waar er spijtig genoeg niets te zien is. Zeer moeilijk op zo'n markt met volle zon maar ik had liever de olijven lichter gezien met een donkere achtergrond. Ik vind de compositie goed, scherpte ligt volgens mij absoluut waar hij moest zijn (ik ruik de olijven trouwens al tot hier wat zeer goed is) maar het is het overbelichte deel vanachter die ik minder vind. Ben benieuwd naar de anderen hun mening.
    Panasonic body's met Panasonic / Leica / Olympus glas en Godox lichtjes

    Comment


    • #3
      Re: De abattoirs

      Heel erg veel contrast in deze plaat - van dichtgelopen zwart onderaan tot uitgebrand wit bovenaan.
      Met enig detail in de achtergrond was de sfeer van de markt nog beter geweest lijkt me.
      De olijven zien er wel lekker uit
      Peter
      mijn website : klik

      Comment


      • #4
        Re: De abattoirs

        zal maar niet veel zeggen, zelfde mening

        Comment


        • #5
          Re: De abattoirs

          Merci allemaal!

          Ik heb geen idee waarom, maar ondanks al die fouten bleef ik kijken naar de foto.
          Was benieuwd of iemand anders dat ook ervaarde, maar blijkbaar sta ik alleen :-)
          Vriendelijke groet, Wim
          Fuji X100T / Fuji X-T2 / Sony RX100-II

          Comment

          Working...
          X